تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۸۳۹۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست کتابخانه مرکزی خوزستان خبر داد:
«کودک 10 روزه» کوچکترین عضو کتابخانه‌های عمومی خوزستان
سرپرست کتابخانه مرکزی خوزستان از عضویت «کیان صفی‌زاده کودک 10 روزه» در بخش کودک کتابخانه مرکزی استان خبر داد.

حسین بهبهانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارت عضویت کوچکترین عضو کتابخانه‌های عمومی خوزستان به نام یک نوزاد پسر 10 روزه به نام کیان صفی‌زاده صادر شد.

وی افزود: این حرکت فرهنگی و اقدام این خانواده جهت عضویت کودک خود در کتابخانه عمومی، الگویی مناسب برای سایر خانواده‌ها جهت آشنایی کودکان خود با کتاب و کتابخانه است.

سرپرست کتابخانه مرکزی خوزستان تصریح کرد: کوچکترین عضو کتابخانه‌های عمومی کشور، کودکان دوقلوی گلستانی با 22 ساعت سن هستند که بعد از آنها کیان صفی‌زاده عضو کودک کتابخانه مرکزی استان با 10 روز سن کوچکترین اعضای کتابخانه‌های عمومی کشور هستند.

بهبهانی ادامه داد: این رویه باید در جامعه نهادینه شود و مردم بتوانند کودکان خود را از سنین طفولیت با مطالعه و کتابخوانی آشنا کنند.


صادق صفی‌زاده پدر کوچکترین عضو کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان، هدف خود را از این اقدام، عادت کودک خود به محیط کتابخانه و اشاعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از دوران طفولیت و خردسالی اعلام کرد.

وی گفت: هدف اصلی ما از عضویت کودک خود در کتابخانه‌های عمومی استان در نخستین روزهای تولد فرزندمان، ترویج فرهنگ مطالعه و توجه دادن دیگر خانواده‌ها به امر مطالعه، کتابخوانی و علم آموزی از دوران کودکی بوده است.
:
:
:
آخرین اخبار