تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۸۳۹۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چهارشنبه هفته جاری
پیکر مطهر شهید کاظم سعیدی‌نیا در آبادان تشییع می‌شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: پیکر مطهر «شهید کاظم سعیدی‌نیا» چهارشنبه هفته جاری در آبادان تشییع می‌شود.

عادل عساکره امروز با بیان اینکه پیکر مطهر «شهید کاظم سعیدی‌نیا» چهارشنبه هفته جاری در آبادان تشییع می‌شود، اظهار کرد: پیکر پاک و مطهر  این شهید بزرگوار پس از 32 سال دوری از وطن در تفحص‌های اخیر کشف و شناسایی شده است.

وی با اشاره به اینکه این شهید جزو شهدای عملیات بیت المقدس در سال 61 بوده است، افزود: پیکر پاک این شهید از مقابل محل قدیم بنیاد شهید انقلاب اسلامی واقع در ابتدای چهار راه احمد آباد (لین یک) تشییع می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان تصریح کرد: شهید سعیدی‌نیا از  روحانیون حوزه علمیه و جزو نیروهای بسیجی بود، پدر و مادر وی در قید حیات نیستند و سایر اعضای خانواده وی نیز در آبادان و اهواز به سر می‌برند، بر این اساس تصمیم گرفته شد تا پیکر این شهید در گلزار شهدای آبادان به خاک سپرده شود.

عساکره یادآور شد: باید قدرشناس تمام کسانی باشیم که برای دفاع از کیان مملکت از جان خود گذشتند چرا که ترقی، پیشرفت و عزتمان را مدیون همین شهدا هستیم.

وی گفت: اگر سابقه هشت سال دفاع مقدس، حماسه دفاع مردمی و  خون شهدا به عنوان ضامن انقلاب اسلامی نبود امروز ما نیز وضعیتی همچون عراق، سوریه و کشورهای دیگر داشتیم.

عساکره ادامه داد: هدف اصلی آمریکا، در تجاوز به افغانستان، عراق، سوریه و سایر  ترفندهایی که به‌کار می‌برد، ایران اسلامی است، اما خون شهدا در هشت سال دفاع مقدس کشور ما را بیمه کرده، لذا نمی‌تواند رو در رو با ما درگیر شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان همچنین عنوان کرد: وظیفه داریم تا به رسم قدرشناسی و احیای ارزش‌ها در آئین تشییع پیکر پاک این شهید بزرگوار حضوری گسترده داشته باشیم.

وی با بیان اینکه فردا پیکر پاک این شهید توسط جمعی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت وارد آبادان می‌شود تصریح کرد: به همین مناسبت سه شنبه شب در محل حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) آئین وداع با این شهید برگزار خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار