تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۸۳۹۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به‌طور همزمان از 16 تا 22 اسفندماه جاری
مانور ارتقای امنیت و بهداشت عمومی در آبادان اجرا می‌شود
معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه آبادان گفت: به طور همزمان، دو مانور ارتقای امنیت و بهداشت عمومی و محیط زیست از 16 تا 22 اسفندماه جاری در آبادان به اجرا در می‌آید.

علی نیازی صبح امروز در جلسه هماهنگی این مانورها که در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد، با اشاره به اینکه این مانورها توامان در تمام شهرهای استان خوزستان به اجرا در می‌آید و در چند سال گذشته نیز به خوبی اجرا شده است اظهار کرد: جدول زمان بندی شده اجرای مانورها تهیه شده که باید بر اساس آن و به شکل اجرایی ورود پیدا کنیم.

وی از نصب متون آموزشی و هشدارهای انتظامی، راه اندازی ایستگاه‌های مشاوره‌ای، پخش فیلم‌های آموزشی هشدارهای انتظامی از طریق صدا و سیما، چاپ متون آموزشی و هشدارهای انتظامی در نشریات محلی و سایت‌های اینترنتی، ارسال پیامک‌های هشدار دهنده آموزشی با محتوای انتظامی، سخنرانی ائمه جماعات در مساجد و هیئت‌های مذهبی پیرامون مسائل انتظامی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه اتحادیه‌ها، صنوف، آژانس‌های مسافرتی درون و برون شهری، برگزاری نشست مطبوعاتی، برگزاری میزگردهای آموزشی و علمی در صدا و سیما با موضوع راهکارهای کنترل و کاهش جرائم اجرای کارگاه آموزش همگانی در ادارات، دانشگاه‌ها و سازمان‌های هدف به عنوان برنامه‌های قابل اجرا در مانور ارتقای امنیت عمومی نام برد.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه آبادان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای مانور بهداشت عمومی و محیط زیست عنوان کرد: در این راستا عزم عمومی و همراهی مردم با ارگان‌های دولتی و نهادهای غیر دولتی در جهت همسو سازی انرژی‌ها برای رسیدن به هدف بسیار مهم و حائز اهمیت است.

نیازی تصریح کرد: در این راستا 6 کارگروه نظافت محیط شهری، کارگروه نظافت و پاکسازی مناطق روستایی و محیط طبیعی، کارگروه جاده ها و اماکن بین راهی، کارگروه بهداشت مدارس و مهدهای کودک و کارگروه آموزش و نظارت و ارزیابی تشکیل می‌شود.

وی در ادامه از آئین تجلیل از دست اندرکاران امر سلامت و بهداشت، درختکاری و هوای پاک، تغذیه سالم، ورزش و سلامتی، مبارزه با مصرف سیگار و قلیان، محیط زیست، سلامتی و بهداشت عمومی و فرهنگ، سلامت و بهداشت عمومی به عنوان روز شمار مانور بهداشت عمومی و محیط زیست نام برد.

نیازی در پایان یادآور شد: به منظور جمع بندی عملکردی دستگاه‌های مرتبط در راستای اجرای این دو مانور و ارائه گزارش به استانداری خوزستان باید دستگاه‌های اجرایی نسبت به مستندسازی برنامه‌های خود اقدام کنند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: آبادان
:
:
:
آخرین اخبار