تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۸۳۹۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اتحادیه شرکت‌های مسافربری جنوب غرب خوزستان خبر داد:
تشکیل گروه‌های نظارت برای بررسی عملکرد شرکت‌های مسافری جنوب غرب خوزستان
رئیس اتحادیه شرکت‌های مسافربری جنوب غرب خوزستان گفت: در طرح نوروزی که از 25 اسفندماه جاری آغاز و تا 15 فروردین ماه 94 ادامه خواهد داشت با تشکیل گروه‌های نظارت و بازرسی، نحوه عملکرد شرکت‌های مسافری بررسی می‌شود.

ایرج امانی امروز از آغاز به کار پیش فروش بلیط اتوبوس در شهرهای آبادان و خرمشهر خبر داد و با بیان اینکه این اقدام در جهت تامین رفاه حال شهروندان به شکل عدم مراجعه به دفاتر و جلوگیری از اتلاف وقت انجام می‌شود، اظهار کرد: این کار به صورت اینترنتی و توسط خود شهروندان در محل کار و یا منزل از طریق اتصال به شبکه انجام می‌شود.

رئیس اتحادیه شرکت‌های مسافربری جنوب غرب خوزستان افزود: کار پیش فروش بلیط از 17 اسفندماه جاری به بعد به صورت حضوری و اینترنتی به طور توامان ادامه می‌یابد.

امانی عنوان کرد: برای این منظور 40 دفتر فروش بلیط در سطح شهرهای آبادان و خرمشهر کار ثبت نام از متقاضیان سفر را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: در طرح نوروزی که از 25 اسفندماه جاری آغاز و تا 15 فروردین ماه 94 ادامه خواهد داشت، با تشکیل گروه‌های نظارت و بازرسی، نحوه عملکرد شرکت‌های مسافرتی در راستای ارائه خدمات به شهروندان و همچنین رسیدگی به شکایات مسافران انجام می‌شود.

امانی با اشاره به استقرار ستاد مرکزی حمل  و نقل در میدان طیب نبش کوچه سیاحی، یادآور شد: شهروندان و مسافران در صورت لزوم می‌توانند با شماره تلفن‌های 53263838 و 53263434 و یا تلفن همراه 09161311024 رئیس ستاد تماس بگیرند.

رئیس اتحادیه شرکت‌های مسافربری جنوب غرب خوزستان با اشاره به فعالیت چهار ستاد فرعی در این زمینه افزود: ستادهای فرعی شامل پایانه برون استانی واقع در مسیر آبادان ـ اهواز، پایانه هجرت شماره دو در خرمشهر، شادگان و اروندکنار است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار