تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۸۳۹۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایشگاه فروش بهاره امسال مطلوب‌تر از سال گذشته است
معاون امور بازرگانی سازمان صنعت و تجارت خوزستان در خصوص برگزاری نمايشگاه فروش بهاره اهواز گفت: نمايشگاه امسال از نظر كيفی و کمی بسيار مطلوب‌تر از سال گذشته در حال برگزاري است.

ابوالقاسم كوره‌چيني اظهار كرد: كالاهاي عرضه شده در اين نمايشگاه با توجه به نظارت صورت گرفته، از نظر كيفي و قيمت بسيار مطلوب است و هدف و نتیجه اقدامات به گونه‌ای بوده كه به سود مردم باشد.

وی در زمینه رسيدگي به شكايات مردمی و تخلفات انجام گرفته در نمايشگاه فروش بهاره افزود: غرفه رسيدگي به شكايات مردمی در سالن اجتماعات نمایشگاه ایجاد شده است كه این غرفه تخلفاتی همچون كم فروشي، گران​فروشي و سایر تخلفات را پیگیری و رسيدگي مي​كند.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت و تجارت خوزستان بیان کرد: همچنين يك اكيپ 2 نفره از بازرسان اين سازمان در سالن​ها تردد مي​كنند و به بررسي قيمت​ کالاهای عرضه شده در غرفه​ها و تخلفات مي​پردازند.

کوره چینی با بیان این‌که تعداد غرفه​ها نسبت به سال گذشته تغييري نكرده است، تصريح‌كرد: تمامي غرفه​ها داراي تابلوی قیمت و همه محصولات عرضه شده داراي اتیکت قيمت هستند.

وی ادامه داد: اين نمايشگاه با محوريت عرضه مستقيم كالا و توليدكنندگان برپا شده است و با توجه به دستور استاندار مبني بر حمايت از واحدهاي توليدي استان، از صنايع توليدي خوزستانی براي شركت در اين نمايشگاه دعوت شده است.

کوره چینی گفت: هدف از برپايي اين نمايشگاه علاوه بر تنظيم بازار، عرضه مستقيم محصولات و كاهش قيمت تمام شده کالا برای مصرف کنندگان و حمايت از توليدكنندگان داخل استان بوده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار