تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۸۳۹۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره آموزش و پرورش امیدیه خبر داد:
برگزاری همایش خیرین مدرسه‌ساز در امیدیه
رئیس اداره آموزش و پرورش امیدیه از برگزاری همایش خیرین مدرسه‌ساز در این شهرستان خبر داد.

محمدرضا چمن‌نژادیان امروز اظهار داشت: چند سالی‌ست سنت حسنه ساخت مدرسه توسط خیرین با همایش خیرین مدرسه ساز آمیخته شده و تاکنون نیز ثمرات بسیاری در رشد و شکوفایی علم و دانش در سطح جامعه داشته است.

وی در ادامه افزود: این فرهنگ حسنه، همانند بازوی کمکی آموزش و پرورش در حل مشکلات بوده، چرا که با توجه به مشکلات بودجه‌ای و از سوی دیگر گستردگی و پراکندگی جمعیت، نیاز به حضور و مشارکت مردم بیش از پیش احساس می‌شود و در همین راستا واحد مشارکت‌های مردمی در سطح آموزش و پرورش جهت ساماندهی حضور خیرین را ایجاد شده است، تا ضمن فرهنگ سازی در این زمینه، ساماندهی این مشارکت‌ها و برگزاری همایش‌های خیرین مدرسه ساز را سالانه برگزار کند.

رئیس اداره آموزش و پرورش امیدیه عنوان کرد: در همین خصوص، در نیمه دوم اسفندماه جاری، همایش خیرین مدرسه ساز در شهرستان و با حضور خیرین مدرسه ساز امیدیه، مردم شریف و نیکوکار و مدیران شهرستان و استانی برگزار می‌شود و از طریق این رسانه از همه خیرین و دوستانی که آرزوی پیشرفت علم و دانش فرزندان و آینده سازان این کشور را دارند، دعوت به عمل می‌آورم تا در این همایش شرکت کنند.

چمن‌نژادیان در پایان گفت: این مراسم در نیمه دوم اسفندماه جاری برگزار خواهد شد که مکان و زمان آن در روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار