تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۸۳۹۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توزيع بيش از 10 هزار نهال در روز درختكاري
روز جمعه همزمان با سراسر كشور در اهواز نيز مراسم روز درختكاري، با توزيع رايگان بيش از 10 هزار نهال و درخچه هاي گلدار برگزار خواهد شد
روابط عمومي سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري اهواز اعلام كرد: روز جمعه همزمان با سراسر كشور در اهواز نيز مراسم روز درختكاري، با توزيع رايگان بيش از 10 هزار نهال و درخچه هاي گلدار برگزار خواهد شد.

بابك محمدي مديرعامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري اهواز از توزيع بيش از 10 هزار درخچه گلدار در مناطق هفتگانه شهرداري اهواز خبر داد و گفت: امسال روز درختكاري به شكل با شكوهي به ياري خدا برگزار خواهد شد و اين سازمان در نظر دارد از درخچه هاي گلدار جهت توزيع رايگان در سطح شهر اهواز استفاده نمايد.

وي ضمن گرامي داشت روز درختكاري خاطرنشان كرد: روز جمعه همزمان با روز درختكاري جهت اشاعه فرهنگ درختكاري و حفظ و نگهداري از فضاي سبز، چهار ماشين جهت توزيع نهال رايگان ويژه نمازگزاران در مصلي بزرگ اهواز جانمايي شده كه انواع نهال و درخچه هاي گلدار را ميان شهروندان توزيع خواهند نمود.

مديرعامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري اهواز با بيان اينكه اين سازمان سعي بر اين دارد تا در اين روز از نهال كنوكارپوس استفاده ننمايد، توضيح داد: استفاده از درخچه هاي گلدار جهت نشاط و شادابي شهر و شهروندان را در دستور كار قرار داده ايم و سعي داريم تا جايي كه امكان دارد، از درخچه هاي گلدار به عنوان جايگزين مناسب نهال هاي كنوكارپوس در سطح شهر بيشتر استفاده نماييم.

بابك محمدي با بيان اينكه كاشت درخت از اهميت فراواني برخوردار مي باشد و حفاظت از آن كه سمبل حيات است بايد به همگان يادآوري گردد، اظهار كرد: روز جمعه همزمان با سراسر كشور اين روز در كلانشهر اهواز گرامي داشته مي شود و به صورت نمادين روز شنبه مراسمي در محل كمربند سبز همراه با مسئولين استاني برگزار خواهد شد.

محمدي در پايان تصريح كرد: اقدامات لازم در خصوص بر پايي ايستگاه هاي توزيع رايگان نهال و درخچه هاي گلدار انجام شده است. وي يادآور شد 21 نقطه جهت توزيع رايگان نهال و درخچه هاي گلدار در مناطق هفتگانه جانمايي شده و در هر منطقه سه ايستگاه توزيع رايگان تعبيه شده است و شهروندان مي توانند به صورت رايگان از نهال و درخچه هاي گلدار استفاده نمايند.
:
:
:
آخرین اخبار