تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۸۳۹۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان:
منتظر نتایج اعجاب انگیز نفت باشید
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: روند رو به رشد ما با سرعت بالایی آغاز شده و در آینده نزدیک شاهد نتایج اعجاب انگیزی از تیم نفت آبادان خواهیم بود.

هماد سامری امروز در خصوص بازی روز گذشته این تیم مقابل قهرمان لیگ ملی بسکتبال کشور در تهران نمایش خیره کننده بازیکنانش را در مقابل مهرام ستایش کرد و اظهار داشت: مهرام تیم بزرگی به شمار می‌رود که نوسان ندارد و همیشه یک تیم قابل احترام بوده است.

وی ادامه داد: به‌‌ همان اندازه که ما در این دیدار موفق بودیم، مهرام نیز پا به پای ما تلاش کرد و در لحظات آخر، تجربه مهرام به کمک این تیم آمد که بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد و در ‌‌نهایت با پیروزی خفیف میزبان همراه بود.

*تا شکست مهرام راهی نداشتیم

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان تصریح کرد: تنها تجربه مهرام بود که در لحظات پایانی باعث شد تا این تیم برنده این بازی باشد، ما در کل لیگ حرفه‌ای روند رو به رشدی داشتیم و در بازی قبل خود مقابل نماینده قزوین، تنها آمار مایوس کننده پرتاب آزاد و عدم هماهنگی بازیکنان خارجی ما باعث شد تا نتیجه را واگذار کنیم.

سامری عنوان کرد: برای جبران باخت در آبادان، احتیاج به یک برد بزرگ داشتیم که در بازی مقابل مهرام به خواسته خود نزدیک شدیم و می‌توانستیم برنده این دیدار باشیم.

وی در خصوص اضافه شدن دو بازیکن خارجی به ترکیب این تیم افزود: قطعا با افزودن این دو بازیکن ترکیب تیمی نفت آبادان منسجم‌تر از قبل شده و بازیکنان خارجی ما در آینده لیگ حرفه‌ای می‌توانند کمک شایانی را به این تیم کنند.

*در شهرآورد سخت خوزستان از پیش برنده نیستیم

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با بیان اینکه بازی آینده این تیم در مقابل منتخب ماهشهر به هیچ عنوان دیدار ساده‌ای نیست تاکید کرد: قبول ندارم که نماینده ماهشهر حریف ساده‌ای برای ما به شمار می‌رود، بازیکنان این تیم سال هاست کنار هم بازی می‌کنند و در لیگ حرفه‌ای یک بازیکن خارجی بسیار خوبی را به تیم افزوده‌اند و در طول بازی سعی در مهار این بازیکن خواهیم داشت.

سامری اشاره کرد: شاید در لیگ ملی نتیجه برخی بازی‌ها از پیش تعیین شده بود، اما در لیگ حرفه‌ای تیم‌ها تفاوت شایانی با یکدیگر دارند و تا لحظات آخر هر دیدار نتایج به طور قطعی مشخص نیست.

*برخی خواب هستند

وی سخنانی برخی کار‌شناسان بسکتبال را بدون صلاحیت خواند و اظهار کرد: برخی بازی‌های ما را تماشا نمی‌کنند و در یک اظهارنظر نسنجیده سعی می‌کنند دایه عزیز تر از مادر شوند، در بازی روز گذشته کار‌شناسی بازی ما را نقد می‌کرد و عنوان کرده بود نفت آبادان از فرصت به دست آمده استفاده نمی‌کند.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان خاطرنشان کرد: نمی‌دانم کسی که برای نقد و کار‌شناسی به سیما می‌رود آیا بازی‌های ما را تماشا می‌کند؟ آیا می‌داند که پترو در آبادان تا مرز باخت پیش رفت و یا بازی ما را در مقابل قهرمان لیگ ملی ندید که تیم بزرگی همچون مهرام در خانه خود مقهور قدرت تیم تازه واردی به نام نفت آبادان شده بود که حالا سعی دارند تمام عملکردی را که ظرف لیگ ملی و لیگ حرفه‌ای داشتیم زیر سوال ببرند.

سامری گفت: در کل روند رو به رشد ما با سرعت بالایی آغاز شده و در آینده نزدیک شاهد نتایج اعجاب انگیزی از تیم نفت آبادان خواهیم بود.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در چارچوب هفته پنجم لیگ ملی بسکتبال کشور، روز گذشته در خانه بسکتبال تهران میهمان مهرام بود که در وقت های اضافه با حساب 93 بر90 از حریف قدرتمند خود شکست خورد.

این تیم روز پنجشنبه هفته جاری در آبادان در چارچوب هفته ششم لیگ حرفه ای میزبان منتخب ماهشهر خواهد بود.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
0
0
آبادان همیشه دشمن داشته و داره آخه خیلی ها هنوز از گذشته پر افتخار آبادان و ورزش آبادان سرخورده هستن و حسادت میکنن . بگذار از دست ما عصبانی باشن و از این عصبانیت دق کنند .
:
:
:
آخرین اخبار