تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۸۳۹۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت‌الله موسوی جزایری در جمع خبرنگاران:
کشورهای تحریم کننده بدانند از عملکردشان پشیمان می‌شوند
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: کشورهای تحریم کننده این را بدانند که بدرفتاری‌هایی که با ملت ایران می‌کنند نتیجه خوشایندی برایشان نخواهد داشت و از عملکرد خود پشیمان می‌شوند.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری ظهر امروز در حاشیه نخستین کنگره جهاد عشایر عرب خوزستان، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به پرسش‌های آنان در رابطه با این کنگره اظهار کرد: عشایر از چندین قومیت از جمله عرب، بختیاری، بهمئی، لر و قشقایی هستند.

وی افزود: باید گفت که خوزستان الگوی وحدت قومیت‌هاست که همگی در کنار هم با محبت و برادری زندگی می‌کنند و اگر خدای ناکرده خطری کشور را تهدید کند همگی علیه آن تهدید با هم متحد می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: در طول جنگ تحمیلی شاهد آن بودم که عشایر از جمله عشایر عرب و سایر قومیت‌ها دسته دسته به سمت جبهه نبرد آمده و توسط شهید چمران آموزش می‌دیدند.

موسوی جزایری در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌تان از ابن کنگره چیست؟ گفت: با توجه به حضور مهمانان و نمایندگانی از کشور عراق برای حضور در این کنگره و حضور پررنگ مردم عشایر عرب خوزستان باید بگویم که خدا را شکر کنگره موفق و به خوبی برگزار شد.

وی در پایان نیز با پاسخ به این پرسش که به نظر شما تحریم‌های صورت گرفته علیه کشورمان منطقی و کار صحیحی است؟ عنوان کرد: تحریم که مسلما کار نادرستی است اما کشورهای تحریم کننده این را بدانند که بدرفتاری‌هایی که با ملت ایران می‌کنند نتیجه خوشایندی برایشان نخواهد داشت و از عملکرد خود پشیمان می‌شوند.

اخبار مرتبط:
پیام آیت‌الله سبحانی به کنگره بین‌المللی جهاد عشایری خوزستان
سلام ویژه مقام معظم رهبری به عشایر عرب خوزستان
برگزاری «نخستین کنگره بین‌المللی یکصدمین سالگرد جهاد عشایر عرب خوزستان» در اهواز
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار