تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۸۳۹۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پس از سه سال وقفه؛
برگزاری همایش ملی در طواف حریم شهادت در خرمشهر
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری ششمین همایش کشوری در طواف حریم شهادت پس از سه سال وقفه در شهرستان خرمشهر خبر داد.

محمد تقی زاده اظهار کرد: ششمین همایش کشوری در طواف حریم شهادت به میزبانی آموزش و پرورش خوزستان در شلمچه برگزار می شود. با توجه به اینکه دانش آموزان و فرهنگیان شاعر سراسر کشور در این همایش ادبی حضور خواهند یافت تا کنون برنامه ریزی های لازم برای اسکان شرکت کنندگان انجام شده است.

وی افزود: اولین تا چهارمین دوره این همایش میزبانی خوزستان برگزار شده و پنجمین دوره نیز به میزبانی مشهد ولی بعد از سه سال وقفه امسال در خرمشهر و به میزبانی استان برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: برای اجرای مطلوب تر این همایش در حوزه ستادی و شهرستانی استان کمیته های مربوطه تشکیل شده با صدور ابلاغ برای اعضای این کمیته ها وظایف محوله نیز تشریح شده است.

 تقی زاده با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ اثر برگزیده دانش آموزان و فرهنگیان کشور به دبیرخانه مسابقات ارسال شده است، بیان کرد: زمان پذیرش شرکت کنندگان این همایش از ساعت ۱۵ بعد از ظهر روز ۱۹ اسفند ماه در آبادان است. همایش به مدت دو روز در شهرستان خرمشهر برگزار شده و از نفرات اول تا سوم تجلیل می شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار