تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۸۳۹۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری سه نفر متخلف شکار و صید در ماهشهر
خوزنیوز: سه نفر متخلف شکار و صید در شهرستان ماهشهر دستگیر شدند.

به گزارش خوزنیوز؛ ایرج سلیمانی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بندر ماهشهر اعلام کرد: یگان حفاظت محیط زیست  شهرستان بندر ماهشهر طی گشت و کنترل به منظور جلوگیری از شکار و صید سه نفر متخلف شکار وصید که اقدام به شکار 35 قطعه سار نموده بودن دستگیر و متخلفین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

جلوگیری از قاچاق 17 قطعه بلبل خرما در خرمشهر

به گزارش خوزنیوز؛ یگان حفاظت محیط زیست شهرستان خرمشهر با همکاری گارد اداره کل بندر و دریانوردی شهرستان خرمشهر  مستقر در ترمینال دریایی خلیج فارس موفق به کشف 17 قطعه بلبل خرما و جلوگیری از قاچاق آن به کشور کویت گردید.

رضا جاوید رئیس اداره حفاظت محیط زیست خرمشهر افزود: پرندگان مورد اشاره در یک جعبه نگهداری شده که پس از شناسایی و دستگیری متخلف ، 17 قطعه بلبل خرما در نخلستان های اطراف خرمشهر که زیستگاه طبیعی آن می باشد رها سازی گردیده و فرد متخلف پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی گردید.

دستگيري متخلف صيد غير مجاز 187 قطعه ماهي با سم در آبادان

به گزارش خوزنیوز؛ سید احمد موسوی آزاد رئیس اداره محیط زیست آبادان گفت: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آبادان طی گشت و کنترل در محدوده تالاب شادگان یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل 187 قطعه ماهی که به صورت غیرمجاز و با سم صید شده بودند را توقیف کرد و متخلف و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردید.
:
:
:
آخرین اخبار