تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۸۴۰۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
400 مدرسه تحت پوشش طرح كتاب سلامت در خوزستان
رييس اداره سلامت و تندرستي اداره‌كل آموزش و پرورش خوزستان گفت:​ در استان 400 مدرسه تحت پوشش طرح كتاب سلامت قرار دارند و سعي شده در اين مدارس كتاب سلامت به صورت آزمايشی تدریس شود كه تاكنون مورد استقبال دانش‌آموزان قرار گرفته است.

اميد مقيمي​پور اظهاركرد:​ قرار گرفتن تمام مدارس استان تحت پوشش طرح كتاب سلامت بستگي به اعتبارات دارد.

وي افزود: ممکن است كتاب سلامت به دليل آن كه براي نخستين‌بار در كشور در مدارس خوزستان آموزش داده مي‌شود از لحاظ ظاهري يا محتوايی داراي اشكالاتي باشد كه با بررسي​هاي انجام شده سعي مي‌شود در سال تحصيلي آينده ويراش​هايی در آن صورت گيرد.

مقيمي​پور با اشاره به فعاليت‌هاي بهداشتي در مدارس خاطرنشان‌كرد: اولويت ما در بحث بهداشت و سلامت آموزش است. تلاش ما اين است كه نكات بهداشتي به دانش‌آموزان منتقل شود. اگر پيام​هاي بهداشتي هر روز در مراسم صبحگاهي به دانش‌آموزان يادآوري شود بسيار تاثيرگذار خواهد شد.

وي عنوان‌كرد: هفته آينده از سوي استاندار خوزستان هفته بهداشت عمومي و محيط زيست نام‌گذاري شده است كه آموزش و پرورش رياست كميته بهداشت مدارس و مهد كودك‌ها را بر عهده گرفته است. فعاليت​هاي بسياري در اين خصوص خواهد داشت و جلسه​هاي هماهنگي با ديگر دستگاه​هاي اجرايي قبل از هفته بهداشت عمومي و محيط زيست برگزار خواهد شد.

رييس اداره سلامت و تندرستي اداره‌كل آموزش و پرورش خوزستان بيان‌كرد:​ آموزش و پرورش استان به عنوان رييس كميته بهداشت مدارس، در هفته بهداشت عمومي و محيط زيست برنامه‌های متنوعي برگزار خواهد كرد.

مقیمی‌پور یادآورشد: آموزش دانش‌آموزان محيط‌یار از ابتداي سال تحصيلي جاری آغاز شده و اين دانش‌آموزان به مرحله اجرايي رسيده‌اند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار