تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۸۴۰۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون اداره‌كل آموزش و پرورش خوزستان:
مطالبات فرهنگيان استان منعكس شده است
معاون پژوهش و برنامه​ريزي آموزش و پرورش خوزستان گفت:​ حل مشكلات معلمان و فرهنگيان نيازمند همكاري تمام دستگاه​هاي اجرايي است.

حرج چلداوي با اشاره به تجمع فرهنگيان مقابل اداره‌كل آموزش و پرورش استان، اظهاركرد:​ تا زماني كه مطالبات صنفي از نظر مقامات قانوني منعي نداشته باشد به حق است و بايد جواب مناسبي به آن داده شد.

وي افزود: آنچه كه ممكن است به تجمعات آسيب وارد كند انحراف و بهره​برداري سياسي و جناحي از آن است و همكاران بايد هوشيار باشند.

معاون اداره‌كل آموزش و پرورش خوزستان با بيان اين‌كه پيام فرهنگيان به مديران اداره رسيده است،​ تصريح‌كرد:​ گزارشی از خواسته‌هاي فرهنگيان تهيه و به مديركل آموزش و پرورش استان تقديم شد و نمايندگاني از طرف مديركل با آرامش و احترام با معلمان گفت‌وگو كردند.

چلداوي ادامه‌داد:​ خواسته فرهنگيان افزايش حقوق، پرداخت مطالبات و ايجاد امكانات رفاهي و درماني است و اداره آموزش و پرورش پيگیر اين خواسته‌ها است و مديركل آموزش و پرورش استان اكنون در جريان مطالبات فرهنگيان هست و تمام اين مطالبات و خواسته‌ها را به وزارت انتقال داده است.

وي با بيان اين‌كه هرگونه تصميم در مورد وضعيت معيشتي فرهنگيان و اضافه حقوق در اختيار وزارت است و ادارات استان تنها انعكاس دهنده آن به مقامات بالاتر هست،​ عنوان‌كرد: جامعه فرهنگيان يك خانواده بسيار بزرگ است و حل مشكلات آن‌ها نياز به زمان و همكاري مسئولان چه در دولت و چه در مجلس دارد.

معاون اداره‌كل آموزش و پرورش خوزستان با بیان این‌که پرداخت حقوق عقب‌مانده فرهنگيان استان در حال پيگيري است، خاطرنشان‌كرد:​ مبلغ اضافه كار دو ماه معلمان آماده و دو ماه ديگر متقاعبا پرداخت خواهد شد و به‌زودی فرهنگيان و معلمان خبرهاي خوبي خواهند شنيد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار