تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۸۴۰۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جعفری نسب:
بازارچه مبادلات مرزی در بندر هندیجان افتتاح می شود
فرماندار هندیجان از افتتاح بازارچه مبادلات مرزی در محل گمرک قدیم این شهرستان خبر داد.

احمد جعفری نسب بیان کرد: بندر هندیجان یکی از بنادر جنوبی استان خوزستان با ۹۵ کیلومتر مرزی آبی با حوزه حاشیه خلیج فارس است كه با وجود پتانسیل تجاری، اقتصادی و گردشگری و به منظور توسعه تجارت با کشورهای حوزه خلیج فارس و رشد بیشتر و اشتغال زایی توانسته با مساعدت استاندار خوزستان بازارچه مبادلات مرزی را با ۴۰ مغازه در مساحت هزار متر در محل گمرک قدیم این شهرستان راه اندازی كند.

وی با اشاره به افتتاح این بازارچه در روزهای آینده افزود: راه اندازی این بازارچه مرزی علاوه بر اشتغالزایی می تواند تحولات عظیمی را نیز در توسعه تجارت و اقتصاد استان و کشور را به وجود آورد.

فرماندار هندیجان عنوان كرد: از تجار و کسانی که بخواهند در بندر هندیجان سرمایه گذاری کنند دعوت و استقبال می كنیم و این نوید را می دهیم که بندر هندیجان رشد بسیار بالایی در توسعه تجارت و اقتصاد خواهد داشت.

شهرستان هندیجان با دارا بودن اماكن زیارتی مانند امامزادگان عبدالله، رحمان و میر نعمان سالانه پذیرای زوار از سراسر كشور است. همچنین وجود اماكن تفریحی مانند اسكله صیادی سجافی، حاشیه رودخانه زهره و سواحل زیبای خلیج فارس ددر این شهرستان پتانسیل مهمانپذیری در ایام نوروز را دارد لذا سالانه مسافران نوروزی و كاروان های راهیان نور در سفر خود به خوزستان این شهرستان را هم در لیست سفر خود قرار می دهند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار