تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۸۴۰۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم فوتبال فولاد نوین اهواز:
«فولادنوین» کم بضاعت‌ترین تیم لیگ یک است
سرمربی تیم فوتبال فولاد نوین اهواز گفت: به لحاظ فنی، مالی و بازیکن، تیم فولاد نوین کم بضاعت‌ترین تیم لیگ دسته یک فوتبال کشور است.

سید کوروش موسوی امروز از آمادگی تیمش برای رویارویی با تیم نساجی مازنداران در چارچوب هفته هفدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور خبر داد و اظهار کرد: بازی بسیار سختی در قائمشهر در پیش داریم و تیم میزبان در مقابل 6 هزار تماشاگر پرشور خود به میدان خواهد آمد و مطمئنا برای کم کردن فاصله خود با تیم ما جدال می‌کند.

وی ادامه داد: آنالیز بسیار خوبی را از تیم نساجی به عمل آورده و مطمئنا در تمام بازی‌های داخل و خارج از خانه، برای کسب تساوی و تحمل شکست به میدان خواهیم رفت.

*هر بازی یک فینال است

سرمربی تیم فوتبال فولاد نوین اهواز در خصوص توقف تیم خود در دو بازی مقابل گیتی پسند و استقلال اهواز، تصریح کرد: هیچ حریفی در نیم فصل دوم برای ما آسان نخواهد بود و تمام بازی‌ها حکم یک فینال را دارد.

وی اضافه کرد: تیم گیتی پسند تیم بسیار خوب و دارای استخوان بندی محکمی است که در دور رفت سایه به سایه ما در حرکت بود و در روند امتیازگیری ما ایجاد اختلال کرد و بازی سختی را در مقابل این تیم اصفهانی برگزار کردیم.

موسوی افزود: استقلال اهواز نیز حریف آسانی نبود چرا که برای از دست ندادن رتبه‌های فوقانی جدول به مصاف ما آمد و تنها بی‌تجربگی بازیکنان باعث شد در لحظات پایانی برد را با تساوی عوض کنیم، ضمن اینکه یک گل سالم بازیکنانمان در این دیدار از چشم داور پنهان ماند.

سرمربی قرمزپوشان اهواز اضافه کرد: در دیدار مقابل فجر سپاسی، استرس حاصل از تفکر عدم نتیجه گیری در سومین دیدار خانگی بر بازیکنان غلبه کرد و بر همین اساس باعث شد تا بازیکنان، بازی محتاطانه همراه با استرس را روبه‌روی حریف شیرازی خود به نمایش بگذارند.

*فولاد کم بضاعت‌ترین تیم لیگ یک است

وی عنوان کرد: تیم ما به لحاظ فنی و مالی بسیار ضعیف‌تر از تیم‌ها دیگر بسته شده و کل قرارداد بازیکنان و کادر فنی به یک میلیارد تومان نمی‌رسد.

موسوی گفت: بازیکنانی داریم که تجربه کافی ندارند و از بار فنی بالایی نیز برخوردار نیستند، اما با اطمینان به آنان و تمرین زیاد، توانستیم دست به کار بزرگی زده و خود را در صدر جدول تثبیت کنیم.

*با تلاش فراوان سری در سرها درآوردیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد نوین اهواز ابراز کرد: از سه ماه پیش از آغاز ماه مبارک رمضان و در گرمای جان فرسای اهواز تمرینات خود را با عده‌ای جوان آغاز کرده و اگر امروز نتیجه‌ای به دست آمده، حاصل زحمات مجموعه است.

موسوی تاکید کرد: تیم ما در حضور بزرگانی چون مس کرمان، نساجی، فجر سپاسی و سایر تیم‌های قدر لیگ یک با خیال آسوده و با اطمینان خاطر در لیگ دسته یک صدرنشین است و این حاصل تلاش و همدلی مجموعه است.

وی یادآور شد: می‌توان گفت که هشت تیم در گروه ما مدعی صعود هستند و نباید از آنان غافل شد، در عین حال در تمام بازی‌های خود برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت و هیچ‌گاه به فکر کسب تساوی و انجام یک بازی بسته مقابل حریفان نیستیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد نوین اهواز در خصوص غایبان این تیم در دیدار روز شنبه هفته پیش‌رو مقابل نساجی مازندران خاطرنشان کرد: برای دیدار مقابل نساجی، عقیل کعبی به دلیل سه اخطاره بودن محروم است و رضا حاتمی نیز با مشکل مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند که امیدوارم در بازی‌های آینده به مجموعه تیم افزوده شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار