تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۸۴۰۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار شادگان خبر داد:
برگزاری همایش «شهر خوب، شهروند خوب» در شادگان
معاون فرماندار شادگان از برگزاری همایش بزرگ فرهنگی «شهر خوب، شهروند خوب» در شهرستان خبر داد.

صبح امروز جلسه برنامه‌ریزی هماهنگی همایش بزرگ فرهنگی شهر خوب، شهروند خوب، با حضور سید مجید شرفی امام جمعه و سایر اعضای جلسه به ریاست نعمت‌اله آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان در محل فرمانداری برگزار شد.

معاون فرماندار شادگان در این جلسه اظهار داشت: هدف از تشکیل این جلسه، تبادل نظر و برنامه‌ریزی جهت برگزاری همایش فرهنگی شهر خوب، شهروند خوب است که با تشکیل ستاد و کارگروه‌ها بتوانیم گام‌های اساسی در راستای فرهنگ سازی در جامعه گام برداریم.

نعمت‌الله آلبوغبیش تصریح کرد: معضلات اجتماعی زیاد است و داشتن شهر خوب، شهروند خوب مستلزم فعالیت مستمر، مداوم و مؤثر فرهنگی است و این نیاز جز با کمک و همکاری همه دستگاه‌ها، ادارات و آحاد مردم محقق نمی‌شود.

وی ادامه داد: بنابراین همه در این زمینه مسئول هستند و نباید در جهت فرهنگ سازی به منظور داشتن شهر خوب، شهروند خوب کوتاهی کنیم.

آلبوغبیش تأکید کرد: آموزش نقش بسزایی در فرهنگ سازی دارد و برای تحقق هدف، اداره آموزش و پرورش باید از دوران ابتدایی آموزش‌های لازم را در این زمینه داشته باشد.

معاون فرماندار شادگان در پایان، بی‌تفاوتی افراد را از مهم‌ترین علل عدم رسیدن به شهر خوب عنوان کرد و از عموم درخواست کرد در جهت رسیدن به این هدف گام بردارند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شادگان
:
:
:
آخرین اخبار