تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۸۴۰۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بخشدار مرکزی هندیجان خبر داد:
اجرای مانور نظافت عمومی در هندیجان برای استقبال از کاروان‌های راهیان نور
بخشدار مرکزی هندیجان از اجرای مانور نظافت عمومی در شهرستان برای استقبال از کاروان‌های راهیان نور و مسافران نوروزی خبر داد.

بهنام خضعلی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مانور بهداشت عمومی و محیط زیست اظهار کرد: هدف از برگزاری این مانور بالا بردن سطح آگاهی مردم و دخالت آنها در پاکسازی محیط زیست چه در شهر و چه در روستاها است.

وی افزود: این مانور همزمان در همه روستاهای بخش مرکزی شهرستان با همت و کوشش اعضای شورای اسلامی و دهیاران و خود روستائیان انجام می‌گیرد.

بخشدار مرکزی هندیجان با اشاره به اینکه در آستانه سال جدید هستیم تصریح کرد: در برخی از روستاها نظیر امامزاده عبداله که یک مکان زیارتی است نیز همه ساله در طول ایام نوروز شاهد بازدید اقشار زیادی از هموطنان از سایر نقاط کشور به این روستا هستیم.

خضعلی ادامه داد: در همین راستا دهیار و شورای اسلامی روستا باید مردم را بسیج کنند تا محیط سالم و تمیز برای مهمانان و کاروان‌های راهیان نور فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: در برخی از روستاهای تابعه این بخش، کار سالم سازی و نظافت عمومی را خود مردم با کمک دهیاران آغاز کرده و ما نیز در حد توان سعی در همکاری با دهیاران داریم زیرا با توجه به وجود باغات و فضاهای سرسبز در روستاها، میهمان نوروزی جهت استراحت و تفریح به اکثر روستاهای شهرستان سفر می‌کنند.

بخشدار مرکزی هندیجان عنوان کرد: با وجود کمبود برخی امکانات در روستاها، شاهد چهره زیبا و شاداب در آن روستاها هستیم و این اقدام، جز با همت و تلاش شورای اسلامی و دهیاران و مردم مهمان نواز روستاها محقق نخواهد شد.

خضعلی ابراز امیدواری کرد: با توجه به قرار گرفتن هندیجان در ورودی استان از سمت جنوب، و وجود مراکز زیارتی، تفریحی و گردشگری در شهر و روستاها، شاهد استقبال از مهمانان زیادی از سراسر کشور چون سال‌های گذشته باشیم.

وی در پایان گفت: بخشداری نیز با حمایت بسیار خوب فرمانداری و با تمام امکانات و توانایی که دارد در ارائه خدمت به مسافران نوروزی آماده است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: هندیجان
:
:
:
آخرین اخبار