تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۸۴۰۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول بسیج دانشجویی خوزستان :
خانواده دانشجویان شهید در خوزستان تجلیل می‌شوند
مسئول بسیج دانشجویی استان خوزستان گفت: کنگره ملی شهدای دانشجوی خوزستان سه شنبه در تالار شهید مطهری دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود که در این برنامه از خانواده شهدای دانشجو با اهدای لوح سپاس تجلیل می شود.

بهمن شهریاری اظهار داشت: کنگره ملی شهدای دانشجوی خوزستان 13 اسفند در تالار شهید مطهری دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: کنگره شهدای دانشجو در سطح کشور برگزار می شود که سرپرست دانشگاه شهید چمران در خوزستان رئیس کنگره و مسئول بسیج دانشجویی استان نیز دبیر کنگره است.

مسئول بسیج دانشجویی استان خوزستان با بیان اینکه تاکنون به‌منظور استقبال از این کنگره استانی 24 یادواره شهدا و برنامه های متنوع در دانشگاه‌های سراسر خوزستان برگزار شده است، اظهار داشت: به همین منظور امشب هم در مجتمع خوابگاهی شهید علم الهدی دانشگاه شهید چمران مستند ملف گند پخش خوابگاهی می شود.

وی عنوان کرد: مهم‌ترین نکته موردنظر مسئولان برگزاری این کنگره ماندگاری آثار آن به وسیله کتاب‌ها، انیمیشن‌ها، برنامه‌های رایانه‌ای و گنجینه شهدا است که رونمایی شده و یا در این برنامه رونمایی می شوند.

شهریاری در باره جزئیات برنامه گفت: در این برنامه از خانواده های شهدا با اهدا لوح تقدیر تجلیل می‌شود.

وی همچنین افزود: در این برنامه  از شخصیت های کشوری و استانی دعوت شده است و سخنران اصلی این کنگره محمد باقر قالیباف شهردار تهران است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار