تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۸۴۰۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سومین نبرد فولاد در ازبکستان برای کسب ۳ امتیاز
فولاد خوزستان برای بار سوم در سال‌های اخیر راهی ازبکستان شده و در دو بازی گذشته خود با تیم‌های ازبک در خاک این کشور تنها یک امتیاز کسب کرده و این بار قرمز پوشان خوزستانی به‌دنبال کسب نخستین ۳ امتیاز خود در خاک ازبکستان هستند.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی به مصاف لوکوموتیو می‌رود که پیش از این قرمزپوشان اهوازی تنها دو مرتبه در شهر تاشکند و در مقابل تیم‌های ازبکستانی در این دیار سردسیر به میدان رفته بودند.

فولادی‌ها در سال 2006 برای نخستین بار در خاک ازبکستان به مصاف پاختاکور رفتند که با دو گل مقابل این تیم تن به شکست دادند، این در حالیست که در فصل گذشته لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا هم فولادی‌ها به مصاف بنیادکار رفتند که در آن بازی به تساوی یک بر یک رضایت دادند؛ تک گل فولادی‌ها در آن دیدار را عبدالله کرمی به ثمر رسانده بود.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی به مصاف حریف ازبک خود می‌رود که در بازی هفته گذشته خود در نخستین دور لیگ قهرمانان آسیا در خانه خود و در استادیوم غدیر مقابل تیم السد قطر متوقف شده بودند، حال یاران اسکوچیچ در غیاب مهره کلیدی خود مهدی بدرلو که به دلیل اخراج در دیدار قبل، در این بازی محروم است باید به مصاف حریف سختکوش ازبکستانی خود برود.

فولادی‌ها در دومین بازی خود در حالی به مصاف لوکوموتیو می‌روند که برای پرواز به این کشور با مشکلات بسیاری مواجه بودند و شاید این خستگی کمی برای شاگردان اسکوچیچ مشکل‌ساز شود اما با این وجود فولادی‌ها به دنبال نخستین پیروزی خود در این لیگ هستند.

دراگان اسکوچیچ در این دیدار همچون بازی‌های قبل سعی دارد با استفاده از قدرت تمام کنندگی مهاجم قدرتی و شوتزن خود، آلویس برتراند نانگ و بهره گیری از سرعت خوب بازیکنان کناری خود یعنی شریفات، انصاری و جماعتی عمق خط دفاع لوکوموتیوی‌ها را نشانه بگیرد.

هر چند به نظر می‌رسد فردا خط هافبک فولادی‌ها به دلیل غیبت مهدی بدرلو، توپ پخش کن و بازی ساز خود کمی در بازی سازی مشکل داشته باشند، هر چند باید منتظر ماند و دید آیا چاگو و مسلمان می‌توانند این خلاء را پوشش دهند.

با این حال انتظار می‌رود در بازی مقابل لوکوموتیو، اسکوچیچ جماعتی را یک خط جلو‌تر بفرستد و از او در خط هافبک استفاده کند، تا چاگو و مسلمان بیش از پیش در کارهای تدافعی تیم شرکت کنند؛ هر چند هنوز مشخص نیست اسکوچیچ چه تدبیری برای غیبت بدرلو اندیشیده است.

این در حالیست که تساوی در دیدار قبل برای فولادی‌ها کمی ناامید کننده بود؛ هر چند بازیکنان این تیم امیدوار به بازی‌های آینده بودند، در همین راستا شریفات در مورد این بازی گفت: ما در بازی مقابل السد اسیر اشتباهات داور شدیم و داور در چند صحنه به ضرر ما سوت زد، هر چند هنوز پنج بازی دیگر برای ما باقی مانده است و امیدواریم در دیدار مقابل لوکوموتیو امتیازات را از آن خود کنیم.

این دیدار از ساعت 13: 30 روز چهارشنبه چهاردهم اسفندماه و در ورزشگاه 8 هزار نفری لوکوموتیو استادیوم، با قضاوت تیم داوری ژاپنی به سرداوری ساتو ریوجی برگزار می‌شود.

در این گروه تیم الهلال عربستان با پیروزی در بازی قبل برابر لوکوموتیو ازبکستان در صدر این گروه قرار دارد و تیم‌های السد قطر و فولاد ایران با یک امتیاز در جای دوم و سوم قرار دارند و لوکوموتیوی‌ها بدون امتیاز در قعر جدول جای دارند.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار