تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۸۴۰۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور مسئولان استانی؛
هفدهمین همایش خیرین مدرسه ساز هویزه برگزار شد
خوزنیوز: هفدهمین همایش خیرین مدرسه ساز هویزه پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و محلی در سالن اجتماعات فدک این شهرستان تشکیل شد.

عبدالرضا سعیدی‌نیا در این همایش با اشاره به اهمیت مدرسه و گسترش فرهنگ مدرسه سازی بین شهروندان اظهار داشت: با مشارکت خیرین می‌توان بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش را رفع کرد.

فرماندار هویزه به پیشرفت تحصیلی منطقه اشاره کرد و گفت: کمکهای مردمی توانسته در چند سال گذشته بخش عمده‌ای از مشکلات آموزش و پرورش هویزه را حل کند.

وی به فراهم کردن توشه آخرت توسط انسان‌ها اشاره و بیان کرد: کار خیر مدرسه‌سازی بهترین توشه برای آخرت و نوعی سرمایه‌گذاری است که هم اجر دنیوی دارد و هم در نزد خداوند متعال مورد تقدیر است.

سعیدی‌نیا از همهٔ خیّرین منطقه تقدیر کرد و گفت: حضور خیّرین مدرسه‌ساز در بخش‌های مختلف اهدای زمین، ساخت فضای آموزشی و کمک در راستای خرید تجهیزات آموزشی بسیار کارساز بوده و این همکاری‌ها باید ادامه پیدا کند.

یوسف گلمغانی‌زاده، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان هویزه نیز در این مراسم اظهار داشت: خیرین منطقه امسال علاوه بر اهدای یک قطعه زمین به مساحت 2 هزار و 500 و به ارزش 8 میلیارد ریال در روستای بنی نعامه جهت ساخت یک باب مدرسه توسط بنیاد برکت مبلغ یکصد میلیون ریال هم کمک نقدی کردند.

در پایان این مراسم 9 نفر از خیرین مدرسه ساز شهرستان هویزه تجلیل شدند.
:
:
:
آخرین اخبار