تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۸۴۰۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کیانی‌زاده: همزمان با افزایش قوای ورزشکاران باید در بخش فرهنگي هم كار شود
ما باید همزمان با افزایش قوای ورزشکاران، روی تكنيك و مهارت‌های آن‌ها در بخش فرهنگي نیز كار كنيم؛ چرا که با کار کردن اگر ورزشكار شايسته و لايقي داشته باشيم، موضوع فرهنگ نیز می‌تواند به خانواده‌هاي آن‌ها تسري پيدا كند
مديركل ورزش و جوانان خوزستان گفت: باید همزمان با افزایش قوای ورزشکاران، روی تكنيك و مهارت‌های آن‌ها در بخش فرهنگي نیز كار كنيم.

فرامرز كياني​زاده در مجمع ساليانه هیات بسيج ورزشكاران استان كه امروز (چهارشنبه) در محل اداره‌كل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهاركرد: با توجه به اين‌كه دشمنان به اين نتيجه رسيدند كه با جنگ نمي​توانند حداقل به كشور ما تجاوز كنند، به اين نتيجه رسيده​اند كه با كار فرهنگي با كشور ما مقابله كنند و به همين دليل است كه مقام معظم رهبری بحث تهاجم فرهنگي را مطرح مي​كنند.

وي ادامه‌داد: دشمن در تمام زمينه​هايی كه ورود كرده، نتوانسته به نتيجه برسد و در نهایت به این نتیجه رسیده است كه روي بخش فرهنگي كار كند تا بنيان فرهنگی‌‌ای که در مملکت ما وجود دارد، تضعيف و از اين طريق به نظام ما رخنه كند.

مديركل ورزش و جوانان خوزستان گفت: يكي از بنیان‌‌هایی که دشمن به این نتیجه رسیده است که از طریق آن می تواند به جامعه ما ورود کند و خیلی بهتر نیز از طریق آن به نتیجه می‌رسد، بخش فرهنگي خانواده‌ها است و آن‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که اگر بتوانند خانواده ايراني را دچار تزلزل كنند، مي​توانند به هدف خود برسند و با اين شرايط وظيفه ما به عنوان يك بسيجي، بیشتر می‌شود و اين موضوع اهميت كار ما را در بخش فرهنگي نشان مي​دهد.

وی بیان‌کرد: هيات بسيج ورزشكاران استان در سال 93 كارهاي خوبي انجام داده است و باتوجه به تعداد كانون‌هايي كه افزايش پيدا كرده است و همچنين ثبت‌نام​هايي كه انجام شده، نشان از كار خوب هیات بوده است. البته این فعالیت‌ها بازهم كم است؛ چرا كه با فعاليت​هايي كه دشمنان ما دارند مي‌طلبد كارهاي بيشتري انجام شود و اين موضوع كار ما را در بخش بسيج بيشتر مي​كند و سياست اداره‌كل ورزش و جوانان استان نيز کار در این بخش است.

کیانی‌زاده افزود: ما باید همزمان با افزایش قوای ورزشکاران، روی تكنيك و مهارت‌های آن‌ها در بخش فرهنگي نیز كار كنيم؛ چرا که با کار کردن اگر ورزشكار شايسته و لايقي داشته باشيم، موضوع فرهنگ نیز می‌تواند به خانواده‌هاي آن‌ها تسري پيدا كند.

وی بیان‌کرد:‌ اگر سعی و تلاش سایر دستگاه‌ها نیز کار در این بخش باشد، فكر می‌کنم جامعه و خانواده خوبي داشته باشيم. انتظار دارم با تلاش فرهادزاده، رييس هيات بسيج ورزشكاران استان، این هیات براي سال 94 نيز برنامه​هاي خوبي داشته باشد و نسبت به سال 93 كارهاي بيشتري انجام بگيرد.

در اين مراسم فرامرز كياني​زاده به عنوان رييس شوراي بسيج ورزشكاران استان انتخاب شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار