تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۸۴۰۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لزوم احداث نمازخانه در آزاد راه پل زال - اندیمشک
بخشدار الوار گرمسیری اندیمشک ، از پیش بینی نشدن ساخت نمازخانه در آزاد راه پل زال ، اندیمشک انتقاد کرد و گفت: مسافران این مسیر خواستار ایجاد نمازخانه شدند.

غلامحسین شرافت زاده روز چهارشنبه بر ضرورت احداث نمازخانه در این آزاد راه با توجه به سفر چند میلیون مسافر نوروزی و کاروان راهیان نور به استان خوزستان در این مسیر تاکید کرد.

وی افزود: مسافرانی که از مسیر آزاده راه پل زال - اندیمشک وارد استان خوزستان می شوند برای اقامه نماز با مشکل مواجه هستند.

بخشدار الوار اندیمشک گفت: سرویس های بهداشتی مناسب نیز برای این آزاد راه پیش بینی نشده و از مسوولان ذیربط انتظار می رود نسبت به تامین این امکانات در آزاد راه اقدام کنند.

وی گفت: نبود نمازخانه و سرویس بهداشتی مناسب در آزاد راه پل زال ، اندیمشک ، موجب شده تا برخی مسافران همچنان از جاده قدیم که حادثه خیز می باشد تردد کنند.

شرافت زاده ، پیش از این از ضعف زیر ساخت مخابراتی در بخشی از آزاد راه اندیمشک ، پل زال انتقاد کرد و گفت: بخشی از این آزاد راه که از بخش الوار گرمسیری عبور می کند زیر پوشش شبکه مخابراتی تلفن همراه قرار نداشته و این مشکل موجب شده امداد رسانی به مصدومان سوانح رانندگی با تاخیر انجام شود.

آزادراه پل زال - اندیمشک به طول 45 کیلومتر بخشی از کریدور آزادراهی شمال - جنوب کشور است که از بندر انزلی در استان گیلان آغاز و با عبور از تهران، اراک، خرم آباد، اندیمشک و اهواز تا بندر امام در حاشیه خلیج فارس ادامه دارد.

این آزاد راه محل اصلی تردد مسافران در ورود به استان خوزستان به شمار می رود.

سفر کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی استان خوزستان از اواسط اسفند ماه شتاب گرفته و در نیمه نخست فروردین به اوج می رسد.

اکثر کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی ، از طریق آزاد راه پل زال اندیمشک وارد استان خوزستان می شوند.

برخی آمارها از ورود حدود سه میلیون مسافر نوروزی و کاروان راهیان نور به استان خوزستان در نوروز سال گذشته خبر دادند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار