تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۸۴۰۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شورای شهر آبادان:
222 پروژه عمرانی برای آبادان به تصویب رسیده است
رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: رای امسال 222 پروژه عمرانی مصوب‌شده داشتیم که در زمان حاضر 59 پروژه آن با اعتباری معادل 287 میلیارد ریال در حال انجام و 156 پروژه نیز با اعتباری معادل 416 میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

حمید حنظل‌عیدانی با اشاره به اینکه نظارت، شفاف‌سازی و پاسخگویی از وظایف ذاتی شورا به شمار می رود، اظهار کرد: آماده پاسخگویی به تمام آنچه که در حیطه اختیارات شورا قرار دارد، هستیم.

وی با بیان اینکه بیش از 80 درصد از لوایح مطرح شده در جلسات به تصویب اعضا رسیده است تصریح کرد: در سال 93 به رغم پستی و بلندی‌های موجود و تمام کاستی‌ها، اقداماتی توسط شهرداری و با نظارت شورای اسلامی شهر به انجام رسید که قضاوت در این خصوص را به عهده مردم می‌گذاریم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان با اشاره به بودجه مصوب 100 میلیارد تومانی شهرداری در سال جاری، یادآور شد: علاوه بر تحقق 100درصدی این اعتبار، به میزان 20 درصد نیز افزایش درآمد داشته‌ایم.

حنظل‌عیدانی ادامه داد: به رغم کاهش حق آلایندگی که جزو حقوق مسلم مردم بود، اما شهرداری توانست پروژه‌های متعددی را در نقاط مختلف شهری اجرا و به اتمام برساند.

وی افزود: برای امسال 222 پروژه عمرانی مصوب‌شده داشتیم که در زمان حاضر 59 پروژه آن با اعتباری معادل 287 میلیارد ریال در حال انجام و 156 پروژه نیز با اعتباری معادل 416 میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان همچنین عنوان کرد: در مجموع بیش از 700 میلیارد ریال پروژه فعال و تمام شده در سال جاری داریم.

حنظل عیدانی در پایان، با تاکید بر برنامه‌محور بودن فعالیت‌ها تصریح کرد: هفت پروژه به دلیل موانعی همچون تملک اراضی و مسائل حقوقی نیز فعال نشده‌اند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار