تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۸۴۰۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر انجمن بیماران سرطانی دزفول خبر داد:
افتتاح مرکز خیریه درمانی بیماران سرطانی در دزفول
مدیر انجمن بیماران سرطانی دزفول از افتتاح مرکز خیریه درمانی بیماران سرطانی این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

محمدرضا چگنی امروز اظهار کرد: این مرکز دارای بخش‌های مختلف رادیوتراپی، شیمی درمانی، دیالیز و غیره است که هزینه ساخت و همه اعتبارات آن توسط خیرین تامین شده، بنابراین هیچ‌گونه سهامداری نداشته و صرفا متعلق به مردم است.

وی افزود: این مرکز یکی از مجهزترین مراکز رادیوتراپی در جنوب غرب کشور است که می‌تواند استان‌های لرستان، ایلام و حتی جنوب کشور عراق را نیز جهت درمان بیماران سرطانی پوشش دهد.

مدیر انجمن بیماران سرطانی دزفول با بیان اینکه همه دستگاه‌های جانبی این مرکز درمانی اعم از سی تی اسکن و سایر ملزومات، خریداری شده و آماده بهره‌برداری است، عنوان کرد: این مرکز درمانی در بخش رادیوتراپی قادر است روزانه 6 مریض را جهت اشعه درمانی، 70 نفر را جهت دیالیز و 105 نفر را نیز در بخش شیمی درمانی پذیرش کند.

چگنی با اشاره به اینکه این مرکز 60 نفر نیروی اشتغالزایی مستقیم دارد، افزود: همه تعرفه‌های این مرکز خیریه دولتی و رایگان است که با توجه به اینکه در دزفول بیش از یک هزار و 500 نفر بیمار سرطانی داریم تلاش می‌کنیم تا با توسعه این مرکز درمانی شاهد خدمات‌دهی مناسبی به بیماران سرطانی باشیم.

وی اضافه کرد: مرکز رادیوتراپی و آنکولوژی امام حسن مجتبی(ع) دزفول با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد تومان به نفع بیماران سرطانی به سرعت در حال تکمیل شدن و آماده‌سازی است.

مدیر انجمن بیماران سرطانی دزفول در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه دومین علت مرگ و میر در کشور، بیماران سرطانی هستند امیدواریم خیلی زود با افتتاح این مرکز خیریه پیشرفته، بتوانیم خدماتی ارائه بدهیم تا این آمار کاهش چشمگیری داشته باشد.

مرکز درمانی امام حسن مجتبی(ع) در زمینی به مساحت 3 هزار و 600 مترمربع با زیربنای 6 هزار و 500 متر در سه طبقه در حال ساخت است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار