تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۸۴۰۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه رامهرمز:
داعش زائیده استکبار جهانی است
خطیب جمعه رامهرمز گفت: داعش زائیده تصمیم‌های استکبار جهانی است.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته این شهرستان با توصیه مردم به رعایت تقوی، پیرامون انفاق در جامعه اظهار کرد: انفاق باعث خشنودی و جلب رضایت حق تعالی خواهد شد و یکی از راه‌های وصول به حق تعالی است.

وی با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز از مردم خواست به وسیله انفاق به نیازمندان توجه و کمک کنند که همان رضایت حق تعالی را در پی خواهد داشت و این از اثر انفاق در جامعه است.

خطیب جمعه رامهرمز با تقدیر از مردم در برپایی مراسم ایام فاطمیه (س) در شهرستان، با توجه به هفته منابع طبیعی و روز درختکاری تصریح کرد: با توجه به خشکسالی و کم بارانی، باید در حفظ و حراست از منابع طبیعی پیرامون خود تلاش و کوشش کرده و نسبت به کاشت درخت اقدام کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: با قول مساعد مدیرکل صدا و سیمای استان و مسئولان شهری در ماه‌های آینده مشکل دریافت شبکه‌های دیجیتال در این شهرستان برطرف خواهد شد.

موسوی همچنین گفت: بر اساس تدبیر و راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز سردمداران، زورگویان و مستکبران دنیا همگی سر در گم و مستأصل شده‌اند.

خطیب جمعه رامهرمز خاطرنشان کرد: داعش زائیده تصمیم‌های استکبار جهانی است و امروز غربی‌ها نمی‌دانند با داعش چه کنند و انشاءالله گریبان خودشان را هم خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: دنیای استکبار نسبت به همدیگر و هم پیمانانشان بی اعتماد شده‌ و دارای مواضعی متزلزل و ناهمگون شده‌اند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار