تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۸۴۲۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس خبر داد:
اختصاص 12 میلیارد برای توسعه راه‌های رامهرمز و رامشیر
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 12 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه راه‌های برون‌شهری رامهرمز و رامشیر در سال آینده خبر داد.

شمس‌الله بهمئی امروز اظهار کرد: با توجه به اینکه رامهرمز در نقطه‌ای محوری و مابین چندین شهرستان و مسیر ارتباطی استان‌های همجوار قرار گرفته، نیازمند به توسعه در بخش راه‌ها است.

وی ادامه داد: در حوزه راه و شهرسازی احداث پل جدید رامهرمز در حال انجام است و پروژه چهار بانده کردن رامهرمز به بهبهان نیز در محدوده این شهرستان توسط پیمانکار در حال انجام است.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جاده رامهرمز به سمت میداوود با توجه به مشکلات عدیده‌ای که وجود داشت فاز نخست آن انجام شد و برای فاز دوم این مسیر نیز با پیمانکار قرارداد بسته شده و به زودی اجرایی می‌شود.

وی افزود: کمربندی رامهرمز از سمت دانشگاه آزاد نیز تعریض خواهد شد و احداث کمربندی دوم نیز از سمت (پل سور) به زودی آغاز می‌شود.

بهمئی عنوان کرد: راه آهن خوزستان ـ فارس و خوزستان ـ چهارمحال بختیاری نیز در آینده از رامهرمز خواهد گذشت و در حال پیگیری این پروژه هستیم.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: از ماده 180 در مجموع توانسته‌ایم 12 میلیارد تومان برای توسعه راه‌های رامهرمز و رامشیر اختصاص دهیم که نقطه تحول عظیمی در این رابطه خواهد بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار