تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۸۴۵۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامشیر:
شهرستان رامشیر با کمبود پزشک مواجه است
فرماندار رامشیر گفت: شهرستان رامشیر با کمبود پزشک عمومی و متخصص مواجه است.

جلسه شورای سلامت شهرستان رامشیر به ریاست فرماندار و با حضور شمس‌الله بهمئی، نماینده مردم شهرستان‌های رامشیر و رامهرمز در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار رامشیر در این جلسه از آماده سازی پارک ساحلی برای مهمانان نوروزی و ایجاد فضایی مفرح و نشاط‌آور در بخش مشراگه خبر داد و اظهار کرد: به جهت رفاه حال شهروندان و مسافران در ایام نوروز اقلام پرمصرف از جمله مرغ منجمد و میوه با نرخ مصوب دولتی در شهرستان توزیع خواهد شد.

سعید فیوضی با بیان اینکه باید بیش از پیش نسبت به سلامت و بهداشت عمومی حساس باشیم وضعیت کشتارگاه رامشیر را از نظر بهداشتی نامطلوب دانست و گفت: با وجود جلسات متعددی که جهت رفع مشکلات این کشتارگاه گرفته شده ولی تاکنون هیچگونه اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی اضافه کرد: باید در سال جدید وضعیت کشتارگاه شهرستان در اولویت برنامه‌های شورای سلامت قرار گیرد.

فیوضی در ادامه به نارضایتی مردم به کمبود پزشک عمومی و متخصص در شهرستان رامشیر اشاره کرد و خواستار رفع این کمبود شد.

پزشکان متخصص تمایلی به حضور در شهرستان رامشیر ندارند

سرپرست شبکه بهداشت و درمان رامشیر گفت: با توجه به ساختار شهری و جمعیتی رامشیر پزشکان متخصص تمایلی به حضور در این شهرستان ندارند.

شهرام ذاکرین در جلسه شورای سلامت شهرستان اظهار داشت: با توجه به ساختار شهری و جمعیتی رامشیر پزشکان متخصص تمایلی به حضور در شهرستان ندارند و شهرستان عمدتاً با نیروهای طرحی و همواره به صورت قراردادی در شهرستان حضور می‌یابند.

وی همچنین خواستار نظارت بیش از پیش بر کیفت نان نانوایی‌ها شد و از کیفیت نامطلوب نان و عدم ماندگاری آن ابراز گلایه کرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان رامشیر با بیان اینکه چندین مورد سگ گزیدگی در روستای عبدالله عموری بخش مشراگه گزارش شده، خواستار تقویت کمیته اتلاف سگ‌های ولگرد در شهرستان شد.

در پایان جلسه نیز شمس‌الله بهمئنی نماینده مردم شهرستان‌های رامشیر و رامهرمز در مجلس شورای اسلامی از جذب اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال جهت تجهیز بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) خبر داد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار