تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۸۴۵۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان:
‌تغییر کاربری ‌اراضی در شادگان باید در چارچوب قانون باشد
فرماندار شادگان گفت: تغییر کاربری هرگونه اراضی باید در چارچوب قانون بوده ‌و دستگاه‌های ناظر و مرتبط مکلفند با هرگونه تغییر کاربری به‌ویژه در زمین‌های زراعی و باغات برخورد قانونی کنند.

در راستای منویات مقام معظم رهبری، روز گذشته ستاد پیشگیری مبارزه با زمین‌خواری به منظور ارائه راهکارهای مناسب برای پیگیری و مبارزه با تخریب زمین‌های زراعی و منابع طبیعی ‌به ریاست فرج‌اللهی فرماندار و با حضور سایر اعضا در فرمانداری شادگان تشکیل شد.

فرماندار شادگان در این جلسه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حفظ زمین و جلوگیری از هرگونه زمین‌خواری گفت: زمین به عنوان بستر تولید حیات بشری و یک سرمایه ملی و پشتوانه امنیت غذایی مردم است.

بهروز فرج‌اللهی ‌بر لزوم پیشگیری و مبارزه با تخریب و تغییر کاربری اراضی زراعی توسط دستگاه‌های اجرایی  تاکید کرد و خواستار نظارت بر رعایت حریم جاده‌ها و ساخت و سازهایی که در این محدوده صورت می‌گیرد توسط اداره راه و شهرسازی شد.

فرماندار شادگان در پایان، بر جلوگیری از ایجاد حوضچه‌های پرورش ماهی در زمین‌های منابع طبیعی و لزوم رعایت حریم این گونه‌ها زمین‌ها تاکید کرد و افزود: تغییر کاربری هرگونه اراضی باید در چارچوب قانون صورت پذیرد و دستگاه‌های ناظر و مرتبط مکلفند با هرگونه تغییر کاربری به‌ویژه در زمین‌های زراعی و باغات برخورد قانونی کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار