تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۸۴۵۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور ‌دانشجویان استان خوزستان؛
برگزاری پیاده‌روی مسیر عرشیان برای پنجمین سال متوالی
مسئول شهدایی مرکز فرهنگی عرشیان با بیان اینکه پیاده‌روی «مسیر عرشیان» با حضور ۴هزار دانشجوی دانشگاه‌های خوزستان برای پنجمین سال متوالی برگزار می‌شود، گفت: یک هزار نفر از شهروندان خوزستانی نیز در این برنامه شرکت می‌کنند.

حجت الاسلام صادق عیدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیاده‌روی و تجمع در مسیر عرشیان یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌های راهیان نور در سطح کشور است که به همت بسیج دانشجویی انجام می‌شود.

مسئول شهدایی مرکز فرهنگی عرشیان با بیان اینکه پیاده‌روی «مسیر عرشیان» با حضور 4 هزار دانشجوی دانشگاه‌های خوزستان برای پنجمین سال متوالی برگزار می‌شود، گفت: یک هزار نفر از شهروندان خوزستانی نیز در این برنامه شرکت می‌کنند.

وی بیان کرد: این برنامه در 5 سال گذشته در دل بسیج دانشجویی به وجود آمده و در بسیج دانشجویی گسترش یافت و توانسته هر سال جایگاه بهتری را کسب کند.

مسئول شهدایی مرکز فرهنگی عرشیان افزود: امسال نیز تجمع 5 هزاری نفری را در دستور کار خود قرار داده‌ایم که روز جمعه 22 اسفند از مسجد اعظم در اتوبان بهبهانی تا مزار شهدا پیاده روی آغاز می‌شود و پس از آن به وسیله اتوبوس به میدان مقاومت خرمشهر منتقل می‌شوند و حد فاصل میدان مقاومت تا یادمان شهدای شلمچه را پیاده روی می‌کنند.

وی در شرح برنامه در مسیر عرشیان عنوان کرد: پس از پیاده‌روی و اقامه نماز ظهر در شلمچه، کاروان در مسیر عرشیان در تجمع چندین هزار نفری در یادمان شهدای شلمچه شرکت می‌کند. این برنامه همراه با حضور حاج حسین یکتا آن برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عیدی در توصیف شرایط ثبت نام در مسیر عرشیان اظهار داشت: استقبال بسیار خوبی از این برنامه در طی 5 سال اخیر شده است و در هر سال هزار نفر به تعداد آن‌ها افزوده شده است.

وی تصریح کرد: کمک‌های خوبی از سوی مسئولان صورت گرفته اما نیازهای این برنامه را پوشش نمی‌دهد و همین موضوع سبب شده که بسیاری از علاقه‌مندان به حضور در این برنامه از حضور باز بمانند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار