تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۸۴۵۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره آبفای بندرامام:
100 خانوار بندرامام از نعمت آب شرب بهره‌مند شدند
رئیس اداره آبفای بندرامام گفت: طی ماه گذشته 100 خانوار جدید از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شده‌اند.

ابراهیم علوانی امروز اظهار داشت: در ماه گذشته 200 متر توسعه شبکه در بندرامام انجام شده که به واسطه آن 100 اشتراک آب واگذار و 100 خانوار جدید از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شده‌اند.

وی تامین آب شرب سالم و بهداشتی، تقویت فشار آب، جلوگیری از هدر رفت آب و تبدیل انشعابات غیرمجاز به مجاز را از جمله اهداف توسعه شبکه در این شهرستان عنوان کرد.

رئیس اداره آبفای بندرامام با اشاره به اینکه این میزان توسعه شبکه در منازل تعاونی رامپکو بندرامام خمینی اجرا شده، گفت: در این عملیات 200 متر خط پلی اتیلن 4 اینچ و 150 متر خط پلی اتیلن 2 اینچ و وصل 4 کمر بند چدنی بر روی خط 8 اینچ توسط پرسنل واحد بهره‌برداری اجرا و 100 اشتراک به متقاضیان واگذار شد.

علوانی در ادامه از اصلاح شبکه جمع آوری فاضلاب در برخی مناطق این شهرستان خبر داد و افزود: به منظور حل مشکلات بهداشتی و جلب رضایت ساکنان پرسنل عملیاتی جمع‌آوری شبکه فاضلاب اقدام به اصلاح خطوط فاضلاب فرسوده شهرک شهید صدوقی بندرامام کرد.

وی با تاکید بر اینکه خطوط فاضلاب شهرک شهید صدوقی قدمتی بیش از 30 سال و از جنس آزبست یا چدنی دارد، عنوان کرد: قدمت و فرسودگی خطوط موجب گرفتگی و پس زدگی فاضلاب در خیابان‌ها و حتی ورود در خانه‌هایی با سطح پایین‌تر یا همسطح خیابان‌ها و بروز مشکلات بهداشتی برای ساکنان در این خیابان شده بود، لذا پرسنل بهره‌برداری این اداره اقدام به حفاری و اصلاح شبکه فاضلاب در خیابان شهید صدوقی 6 شد.

مدیر اداره آبفای بندرامام گفت: در این عملیات با انجام حفاری به طول 60 متر ولوله گذاری پلی اتیلن و شست‌وشوی خط قدیمی مشکل حدود 40 خانوار ساکن در این خیابان رفع شد.

وی همچنین در ادامه عملیات اصلاح شبکه فاضلاب به اصلاح شبکه فاضلاب خیابان‌های شهید صدوقی 9 و 12 بندرامام خمینی اشاره کرد و گفت: در پی گرفتگی فاضلاب خیابانهای یاد شده و پس زدگی در منازل و بروز مشکلات بهداشتی برای ساکنان، پرسنل بهره‌برداری این اداره اقدام به لایروبی 20 حلقه منهول و شست‌وشوی خطوط دو خیابان یاد شده کردند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار