تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۸۴۵۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درآمد بازارچه‌های مرزی در کجا هزینه می‌شود؟
مدير بازارچه​هاي مرزي خوزستان گفت: بر اساس ارایه پيشنهادات و مصوبات جديد، درآمدهاي حاصل از بازارچه​هاي مرزي در مناطق مربوط به خود هزينه خواهد شد.

محمدرضا صفاييان با اشاره به ارایه پيشنهادات به دولت در زمینه هزینه‌کرد درآمدهای بازارچه‌ها در مناطق مربوطه و موافقت با این پیشنهادات، اظهارکرد: بر اساس این اقدامات مقرر شد درآمدهاي این بازارچه​ها به خزانه دولت منتقل و پس از آن به مناطق مربوطه برگشت داده شود تا این درآمدها برای فعالیت‌های عمرانی و خدماتی در بازارچه​ها مورد استفاده قرار گیرد.

وي افزود: تحقق این مساله، موجب جلوگیری از برخي اظهارنظرها و اعمال سليقه​ها در برنامه​ريزي براي هزينه‌كرد درآمدهاي بازارچه​هاي مرزي می‌شود.

صفاییان تصریح کرد: هم​اكنون در حال پيگيري براي ساماندهي و مكانيزه كردن روند ورود و خروج کالا در بازارچه چذابه هستيم که به زودي اين كار در تمام بازارچه​ها نیز انجام خواهد شد. ساماندهي بازارچه​ها، سر آغاز خوبي براي هزينه‌کرد درآمدهاي آن‌ها در مناطق مربوطه است و از این طریق می‌توان از پراكندگي و نابسامانی ​مديريتي در این مناطق جلوگیری کرد.

مدير بازارچه‌هاي مرزي خوزستان اظهارکرد: علاوه بر فعال​سازي بازارچه مبادلات مرزي اروندكنار و هنديجان، بازارچه شادگان نيز تا چند روز آينده آغاز به كار مي​كند. در واقع فعال​سازي بازارچه​هاي مرزي گامي به سوي استفاده از ظرفيت​هاي استان برای بهبود وضعيت اقتصادي و توسعه اشتغال است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار