تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۸۴۵۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه اندازي کتابخانه سيار در اتوبوس هاي راهيان نور
معاون فرهنگی هنری ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: کتابخانه‌های سیار در اتوبوس‌های راهیان نور راه اندازی می شود.

سرهنگ پورکیان امروز در اهواز افزود: این اقدام به منظور آشنایی بیشتر زائران با مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 22 جلد کتاب برای یادمان های دفاع مقدس منتشر و بنا بر تاکید فرمانده کل قوا براساس برنامه برای هریک از یادمان‌ها شناسنامه‌ای تهیه می شود اظهارداشت : نام این کتاب ها قطعه‌ای از آسمان است که برای یادمان‌های اروند، آبادان، شلمچه، خرمشهر، طلایه، هویزه، بستان، سوسنگرد، دشت عباس، دوکوهه، چزابه، جزیره مینو، شرهانی، جاده اهواز آبادان و شرق کارون چاپ می‌شود.

معاون فرهنگی هنری ستاد مرکزی راهیان نور کشور ادامه داد : کتاب‌هایی با موضوع دفاع مقدس منتشر و در بین دانشجویان، راویان و کتابخانه‌های عمومی سراسر ایران توزیع می شود.

سرهنگ پورکیان از انتشار و چاپ کتاب درباره عملکرد کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد و گفت: در این کتاب رهنمودهای ارزشمند فرماندهی کل قوا درباره سیره شهدا، شهدای گمنام در کلام زائران خارجی‌ ، پیام‌های رهبر معظم انقلاب درباره تدفین شهدای گمنام منتشر و به موضوعاتی نظیر معرفی شهدای تفحص و اطلاعاتی درباره چگونگی تفحص تفحص پیکرهای مطهر شهدا در مناطق عملیاتی پرداخته شده است.

وی افزود: همچنین ویژه نامه های جهادسازندگی و بیمارستان های صحرایی برای معرفی اقدامات و شهدای جهاد و خاطرات و رویداد های این بیمارستان‌ها در طول دفاع مقدس منتشر می‌شود.

مرجع / واحدمرکزی خبر
برچسب ها: راهیان نور
:
:
:
آخرین اخبار