تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۸۴۵۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهرداری گلزار شهدا را ساماندهی کند
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خرمشهر با تأکید بر اینکه شهرداری باید گلزار شهدای خرمشهر را ساماندهی کند، گفت: گلزار شهدای خرمشهر به عنوان یکی از نمادهای دفاع مقدس همچنان مهجور و متروک مانده است.

رضا حسینی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری خرمشهر که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس حدود 223 هزار شهید داشتیم که تعداد شهدای خرمشهری تا کنون بیش از 3 هزار شهید خرمشهری شناسایی شدند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگزان خرمشهر با بیان اینکه بیش از 1300 جانباز در شهرستان خرمشهر وجود دارد، گفت: در اساس نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران ذکر شده که بنیاد شهید ارگانی است که وظیفه آن خدمت رسانی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر با رویکردی فرهنگی است.
وی با اشاره به جایگاه بالای شهادت در باور دینی مردم، بیان کرد: برای خانواده شهدا هرچقدر خدمت کنیم باز هم کم است و جبران ایثارگری و شجاعتی که شهدا به خرج داده‌اند نمی‌شود.
حسینی گفت: باید به این موضوع توجه شود که پرداختن به موضوع شهید و شهادت ویژه بنیاد شهید نسیت و همه باید در این جریان شریک و سهیم باشیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خرمشهر تصریح کرد: امروز همچنان فرزند شهید بیکار داریم که به ما مراجعه می‌کنند و طلب کمک می‌کنند در حالی که در طرح جامع ایثارگران 7 ماده در باره موضوع اشتغال ایثارگران ذکر شده است.
وی اظهار کرد: آسایش امروز ما حاصل جان فشانی شهدا است و فرزندان آن‌ها امروز به قلم‌های ما می‌نگرند به همین دلیل از مسئولان تقاضا دارم در این قضیه سهیم باشند و از فرصت‌های شغلی که در شهرستان به وجود می‌‌اید استفاده کنند.
حسینی با اشاره به گلزار شهدای خرمشهر عنوان کرد: گلزار شهدای ما که یکی از المان‌های دفاع مقدس است همچنان مهجور و متروک مانده این در حالی است که 400 شیرمرد در این مکان مدفون هستند و خواستار رسیدگی جدی شهردار خرمشهر به این مکان هستیم.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار