تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۸۴۵۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نظارت 170 بازرس بر عملکرد اصناف خوزستان
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: برای نظارت صحیح بر بازارهای مختلف خوزستان ۱۷۰ نفر به صورت مستمر برای جلوگیری از التهاب در بازار بر عملکرد اصناف استان نظارت می‌کنند.

نورالله حسن‌زاده اظهار داشت: بازرسی‌های مستمر از بازار از نخستین روز اسفندماه آغاز شده و تا پایان تعطیلات سال جدید ادامه دارد.
وی افزود: برای نظارت صحیح بر بازارهای مختلف خوزستان 170 نفر به صورت مستمر برای جلوگیری از التهاب در بازار بر عملکرد اصناف استان نظارت می‌کنند.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: معمولاً در روزهای پایانی سال بازار میوه دچار التهاباتی می‌شود که ما برای جلوگیری از این التهاب پرتقال و سیب را به‌‌ همان قیمت مصوب در بازار توزیع می‌کنیم.
وی بیان کرد: به دلیل اینکه امسال کنترل میوه شب عید بر عهده جهاد کشاورزی و تعاون روستایی است. اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان بر حسب تجربیاتی که در این زمینه دارد آماده همکاری با دیگر نهاد‌ها است.
حسن‌زاده درباره وضعیت شرکت‌های دانش بنیان خوزستان بیان کرد: به دنبال استقرار شرکت‌های دانش بنیان در شهرک‌های صنعتی هستیم تا بتوانیم از سوی بانک‌ها به آن‌ها تسهیلاتی ارائه دهیم.
وی عنوان کرد: آمار دقیقی از فعالیت شرکت‌های دانش بنیان در خوزستان وجود ندارد به همین دلیل همه شرکت‌های صنعتی خوزستان در سال 94 براساس فعالیت‌های خود پالایش می‌شوند.
:
:
:
آخرین اخبار