تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۸۴۵۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازار شب آبادان به بهره برداری رسید
بازار شب آبادان با حضور جمعی از مسئولان این شهر جهت ساماندهی دست‌فروشان با اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

مراسم افتتاحیه بازار شب آبادان امروز با حضور شهردار، اعضای شورای شهر و نمایندگانی از اصناف این شهر در محل این بازار انجام شد.
محمودرضا شیرازی در این مراسم اظهار داشت: از ابتدای امسال طرح ایجاد بازار شب در دستور کار قرار گرفت که شهرداری، اتاق صنعت و معدن، نیروی انتظامی و دادستانی آبادان پیگیر این موضوع بودند.
شهردار آبادان با اشاره به میان بخشی بودن همکاری برای ایجاد بازار شب در آبادان، گفت: مدت‌ها شاهد تجمع غیرقانونی دست‌فروشان در خیابان‌های اصلی شهر بودیم تا اینکه آتش سوزی پاساز کادوس در آبادان اتفاق افتاد.
وی افزود: طرح ساخت بازار شب پس از حادثه آتش‌سوزی پاساژ کادوس انجام شد تا در آینده شاهد بروز اینگونه مشکلات در سطح شهر نباشیم.
شهردار آبادان بضاعت دست فروشان را اندک دانست و اظهار داشت: به همین دلیل قیمت غرفه‌ها متناسب با توان این قشر در نظر گرفته شد.
شیرازی گفت: مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون تومان برای این بازار هزینه شده است که 500 ملیون تومان آن از طرف شهرداری آبادان پرداخت شده است. بازار شب با مساحت 3 هزار متر مکعب دارای 85 غرفه است که با کارهای صورت گرفته در آینده تعداد غرفه‌های آن به 224 عدد هم می‌رسد.
وی افزود: این غرفه‌ها به دست فروشانی که شناسایی شده‌اند تعلق می‌گیرد و چنانچه تعداد متقاضیان بیشتر شد مکانی برای دستفروشی آن‌ها برای ایام نوروز در نظر گرفته می‌شود.
:
:
:
آخرین اخبار