تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۸۴۶۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست اداره جهاد کشاورزی اندیمشک خبر داد
آغاز طرح تعیین تکلیف اراضی کشاورزی در اندیمشک

سرپرست اداره جهاد کشاورزی اندیمشک از آغاز اجرای طرح تعیین تکلیف اراضی کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

محمدجعفر آفرین اظهار داشت: اجرای طرح قانون تعیین تکلیف ثبت اراضی کشاورزی و زمین‌های دارای نسق کشاورزی که فاقد سند ثبتی هستند، در این شهرستان آغاز شد.

وی افزود: در این طرح که در قالب ماده 147 اجرا می‌شود زارعینی که اراضی کشاورزی آنان در حوزه منابع ملی قرار داشته نیز می‌توانند از کمیسیون ماده واحده 147 درخواست صدور سند ثبتی و رسمی کنند.

سرپرست اداره جهاد کشاورزی اندیمشک اضافه کرد: همچنین کشاورزانی که سطح زمین‌های آنان پایین است نیز می‌توانند به صورت تجمیع سند مشا دریافت کنند و این سند برای همه افراد قابل استفاده خواهد بود.

آفرین خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 25 هزار هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان فاقد سند ثبتی است و ضرورت دارد که کشاورزان نسبت به سنددار کردن اراضی کشاورزی خود در قالب این طرح اقدام کنند.

وی متذکر شد: کشاورزان بخش‌های مرکزی و الوار گرمسیری برای روشن شدن وضعیت اراضی کشاورزی خود و دریافت سند به اداره جهاد کشاورزی این شهرستان مراجعه کنند.

سرپرست اداره جهاد کشاورزی اندیمشک در پایان افزود: سنددار شدن اراضی کشاورزی علاوه بر این که از خرد شدن این زمین‌ها جلوگیری می‌کند موجب تسریع در دریافت تسهیلات بانکی و انجام سایر امور مربوط به کشاورزی خواهد شد.

 شهرستان اندیمشک دارای بیش از 55 هزار هکتار اراضی کشاورزی دیم و آبی است.

مرجع / فـارس
برچسب ها: اندیمشک ، کشاورزی
:
:
:
آخرین اخبار