تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۸۴۶۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در بازدید میدانی مسئولان از شهرستان شادگان مطرح شد
رفع مشکلات روستاهای شادگان در آینده نزدیک

در بازدید میدانی مسئولان شادگان از روستاهای این شهرستان، قول مساعدت بر رفع مشکلات این مناطق در آینده نزدیک داده شد.

 نعمت‌الله آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان صبح امروز به همراه نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، بخشدار خنافره، مدیر جهاد کشاورزی، رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری، رئیس اداره برق و تعدادی از دهیاران و اعضای شورای اسلامی از روستای منصوری از توابع بخش خنافره بازدید کرد.

آلبوغبیش در این بازدید اظهار کرد: جهت رسیدگی بهینه به مشکلات مردمی و پاسخگویی به موقع در وقت اداری به مراجعان، بازدیدهای میدانی و بررسی مشکلات روستاهای شادگان در روزهای تعطیل و یا بعد از ظهرها، بعد از وقت اداری انجام می‌شود.

معاون فرماندار شادگان افزود: حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی به صورت دسته جمعی در محل و مشاهده وضعیت کار و زندگی مردم و تبادل افکار و نظرات در جهت حل مشکلات، علاوه بر اینکه مسئولان را در شناخت استعدادها و رفع محرومیت‌ها یاری می‌کند بلکه باعث امیدواری و رضایتمندی مردم شده و اتحاد و همدلی و انسجام و سعی و تلاش در جهت عمران و آبادانی را به دنبال دارد.

وی در ارتباط با روستای بازدید شده گفت: روستای منصوری یکی از روستاهای دهستان سالمی از توابع بخش خنافره است که به دلیل پراکندگی منازل مسکونی و عدم توجه به آن در سال‌های گذشته، تاکنون بعضی از مسیرهای آن از نعمت جاده مناسب، برق و گاز محروم مانده و با توجه به اینکه شغل اصلی همه آنان کشاورزی است، نهرهای آبیاری آنان نیاز مبرم به لایروبی دارند.

در پایان بازدید، با توجه به تصمیمات اتخاذ شده و قول مساعدت نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، مقرر شد اداره برق شادگان از هفته آینده نسبت به نصب ترانس و تامین کابل خودنگهدار و برقراری برق مورد نیاز اقدام و با در اختیار گذاشتن دستگاه‌های راهسازی توسط دستگاه متولی، مسیر جاده مربوطه خاکریزی شود و مدیریت جهاد کشاورزی لایروبی نهرهای آبیاری را در اولویت قرار دهد.

همچنین مقرر شد سایر مشکلات مطرح شده توسط بخشدار خنافره جمع بندی و پیگیری شود.

مرجع / فـارس
برچسب ها: شادگان ، روستا ، خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار