تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۸۴۶۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور مدیرکل آبفار خوزستان صورت گرفت
افتتاح و بهره‌برداری از پروژه آبرسانی روستای پارادیس زیدون

پروژه آبرسانی روستای پارادیس زیدون با حضور مدیرکل آبفار استان خوزستان و جمعی دیگر از مسئولان افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 آرمین ساعد عصر امروز مراسم افتتاح پروژه تکمیل و بهسازی تأسیسات آبرسانی روستای پارادیس بخش زیدون که با حضور مدیرکل آبفار خوزستان مورد بهره برداری قرار گرفت، اظهار داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال توسط آبفار شهرستان بهبهان در کمترین زمان ممکن افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: با اجرای این پروژه که حجم مخزنی ذخیره آب آن 30 مترمکعب است، 28 خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهد شد.

بخشدار زیدون تصریح کرد: این تأسیسات دارای یک دستگاه کلرزنی نیمه اتوماتیک و یک مخزن 30 مترمکعب است که آب آن از سد کوثر واقع در منطقه زیدون تامین می‌شود.

ساعد، ضمن اشاره به محرومیت زدایی و پراکندگی روستاهای زیدون ادامه داد: در سال‌های اخیر در بخش آب شهری و روستایی اقدامات خوب و مؤثری صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این طرح با هدف تأمین سالم آب شرب روستای پارادیس صورت گرفته است.

بخشدار زیدون یادآور شد: انتظار می‌رود با توسعه و تجهیز مناطق روستایی به امکانات آبرسانی مناسب و بهداشتی و دارای اولویت، بتوان به سرعت زمینه تحول را در روستاها فراهم آورد.

ساعد در پایان از همه مسئولان به ویژه از نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بهبهان، شرکت آبفار شهرستان بهبهان، شوراهای اسلامی شهر و روستا و دیگر مسئولان  تقدیر و تشکر کرد.

مرجع / فـارس
برچسب ها: پارادیس ، زیدون ، روستا
:
:
:
آخرین اخبار