تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۸۴۶۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان:
دلیل افزایش اجاره‌بهای مسکن آبادان
حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور در جریان بازدید از تعاونی مسکن کارکنان شرکت پالایش نفت آبادان با اشاره به اینکه نوع ساخت و ساز در این مجتمع به گونه‌ای‌ است که مردم کمتر دچار مشکل می‌شوند، اظهار کرد: دقت خاصی که در ساخت این واحدها به لحاظ امنیت طبقاتی و شاکله آن وجود دارد قابل تقدیر است.

وی افزود: مسکن یکی از عمده‌ترین دغدغه مردم آبادان به شمار می‌رود که به اجبار بخش زیادی از درآمدهایشان را باید صرف پرداخت اجاره‌بهای منزل کنند.

امام جمعه آبادان با اشاره به قرار گرفتن تمام شهر آبادان در محدوده منطقه آزاد اروند عنوان کرد: این مسئله سبب افزایش نرخ اجاره‌بهای منازل شده است.

ابراهیمی‌پور، خطاب به هیئت مدیره تعاونی مسکن کارکنان شرکت پالایش نفت آبادان تصریح کرد: باید بیشتر بکوشید تا این واحدها هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد و در اختیار کارکنان قرار گیرد تا آنها نیز با خاطری آسوده به ادامه کار و فعالیت خود بپردازند.

وی از این اقدام به عنوان باقیات و صالحات نام برد و یادآور شد: امروز در بازدید از این سایت، جهاد مقاومتی و مدیریت جهادی را که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست به عینه دیدم.

امام جمعه آبادان افزود: همراهی و همکاری بسیار ارزشمندی در این زمینه وجود دارد که امید می‌رود هر چه سریع‌تر کار ساخت این مجتمع به اتمام برسد و مردم از آن بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: در جهت سرعت بخشی به انجام کارها می‌توان از نیروی کار بیشتر همراه با نظارت جدی‌تر بهره برد.

ابراهیمی‌پور با اشاره به اینکه با اتمام کار ساخت مسکن کارکنان یک امنیتی برای خانواده‌ها به وجود می‌آید، تصریح کرد: زندگی شهری باعث فاصله گرفتن ما از بسیاری چیزها شده است، فرزندانمان چون در آپارتمان بزرگ می‌شوند، فضای لازم را به لحاظ روانی در اختیار ندارند لذا به سمت تلویزیون و مباحث نرم‌افزاری تمایل پیدا می‌کنند و این مسئله آسیب‌های اجتماعی جدی را در آینده متوجه آنان می‌کند.

امام جمعه آبادان با تاکید بر لزوم ایجاد فضاهای تفریحی و ورزشی در مجتمع‌های مسکونی، یادآور شد: می‌توان محلی را برای پخش فیلم‌های اجتماعی نیز در نظر گرفت تا خانواده‌ها بتوانند در این فضا گرد هم آمده، به تماشای فیلم بپردازند و بهره کافی و لازم را از این فضای تفریحی و آموزشی ببرند.

مرجع / فـارس
برچسب ها: امام جمعه ، آبادان ، مسکن
:
:
:
آخرین اخبار