تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۸۴۶۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حمید درخشان:
جو ورزشگاه نفت سلیمان مناسب نبود/ پذیرایی با آجر و الفاظ زشت
سرمربی پرسپولیس تهران با انتقاد از فضای ورزشگاه در مسجد سلیمان گفت: انتظار نداشتیم با الفاظ زشت از ما استقبال شود.

 حمید درخشان عصر دیروز پس از تساوی تیمش در برابر نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: برای انجام این بازی خستگی فراوانی را تحمل کردیم و راه برای ما کمی طولانی شد به گونه ای که حتی فرصت ریکاوری هم به دست نیاوردیم. با وجود این، از بازیکنان پرسپولیس تهران که بازی خوبی از خود نشان دادند تشکر می کنم.

وی با انتقاد از رفتار هواداران نفت در این بازی افزود: در این بازی شاهد پرتاب سنگ از سوی تماشاگران به بازیکنان پرسپولیس بودیم که این کار پسندیده ای نبود. کسب پیروزی به چه قمیتی باید به دست بیاید؟ فوتبال زمانی ارزشمند است که در آن نکات اخلاقی به خوبی رعایت شود که ما دیروز چنین امری را ندیدم. متاسفانه دیروز الفاظ ناپسندی علیه بازیکنان پرسپولیس سر داده شد. فقط امیدوارم دیگر شاهد شنیدن چنین الفاظی در ورزشگاه های کشور نباشیم. پرسپولیس تیمی متعلق به همین مملکت است و نهایتا سه امتیازی بازی است که به یکی از تیم های می رسید ولی دیروز شاهد یک جو نا آرام بودیم.

درخشان با بیان اینکه قبل از بازی ذهنیت خوبی از مسجدسلیمان داشتم، عنوان کرد: این ذهنیت اکنون نزد من خراب شده است  و ما در این شهر به صورت ناجوانمردانه با باران سنگ، آجر، تیرآهن و الفاظ ناپسند مواجه شدیم. آنها انتظار داشتند که ما بایستیم تا آنها دروازه ما را باز کنند. ما خودمان هم از داوری در این بازی متضرر شدیم. سر بازیکن من به شدت آسیب دید ولی داور آن را ندید ولی ما اینگونه به داور معترض نشدیم.

سرمربی پرسپولیس تهران عنوان کرد: این تساوی را به مردم مسجدسلیمان تبریک می گویم ولی دعا می کنم دیگر هیچ تیمی در مسجدسلیمان اینگونه مورد پذیرایی قرار نگیرد.

وی ادامه داد: پرسپولیس، پرسپولیس است حتی اگر این تیم در رده نهم نیز باشد از بزرگی این تیم کاسته نمی شود. اینکه آقای خوردبین بعد از پایان بازی حرفی در خصوص جو نا آرام این بازی زده است، دلیلی نمی شود که بگوئیم وی جو بازی را به هم ریخته است. ضمن اینکه هواداران نفت بدانند کسب یک امتیاز از پرسپولیس نتیجه خوبی برای آنها بوده زیرا قرار نبود آنها تیمی مثل پرسپولیس را شکست دهند زیرا تیم ما یک تیم بی نام و نشان نیست که هر تیمی از آن کسب امتیاز کند. ما در زمان بدی قرار داشتیم ولی خوب بازی کردیم و نباید امتیاز از دست می دادیم.

درخشان عنوان کرد: ما قبل از این بازی، سه دیدار وحشتناک را پشت سر گذاشتیم و بدون ریکاوری به این شهر آمدیم. وقتی با این شرایط مقابل نفت قرار گرفتیم باید قبول کنیم که بازیکنان هم آدم هستند و ممکن توان بازی کردن را از دست بدهند. ما در نیمه اول فکورانه بازی کردیم ولی به پایان بازی که رسیدیم بازیکنان خسته شدند و بدنهایشان افت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و سوم از چهاردهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۴:۳۰ دیروز پنجشنبه با دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان آغاز شد که در پایان دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.

گل های این دیدار را کیوان امرایی (۴۳) و رضا کرملاچعب (۴+۹۰) برای نفت و امید عالیشاه (۱۱) و علی علیپور (۳۶) برای پرسپولیس به ثمر رساندند. در این دیدار روسلان ملزدنیوف از تیم نفت مسجدسلیمان در دقیقه ۵۶ با کارت قرمز اخراج شد.

مرجع / مـهـر
برچسب ها: حمید درخشان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
کاهکش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
0
3
من به عنوان یک مسجدسلیمانی که سالهاست از این شهر مهاجرت کرده ام , شرمنده همه فوتبالیستها و مردم هستم
تعدادی تماشاچی نما اینکارها را میکنند در استادیوم آزادی نیز نمونه این اعمال زشت وناپسند به وفور دیده شده است
از همه هم شهریهای خوبم میخواهم خویشتندار باشند و این افراد را سرزنش و تنبیه کنند
مسجدسلیمان مهد فوتبال ایران است
مهد دلیران وشیران بختیاری است نباید بگذارند این افراد باعث تخریب مردم این شهر بشوند
انشاالله تکرار نشود و بزرگان فوتبال و ورزش کشور این کار ناپسند را به بزرگی خودشان ببخشند
:
:
:
آخرین اخبار