تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۸۴۶۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی:
پنالتی استقلال خوزستان صحیح بود/ داور قضاوت خوبی داشت
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: به نظر من پنالتی که به سود ما در بازی با صبا گرفته شد، ۱۰۰درصد صحیح بود و بازیکن حریف از پشت بازیکن ما را شارژ کرد.

 عبدالله ویسی عصر دیروز پس از پیروزی تیمش در برابر صبای قم در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: بازیکنان تیم ما برای این بازی روحیه خوبی داشتند و می خواستند با ارائه یک بازی خوب، عیدی خوبی به هواداران بدهند.

وی افزود: بابت این پیروزی به مردم خوزستان تبریک می گویم. همچنین از سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی که قبل از این بازی به اردوی ما آمد و به بازیکنان روحیه داد نیز باید تشکر کنم.

ویسی عنوان کرد: در کل باید عنوان کنم که شرایط تیمی ما خیلی بهتر از قبل شده و به وضعی رسیده ایم که می توانیم در بازی های بعدی بهتر ظاهر شویم. خط حمله ما به همه تیم ها گل زده اما در اهواز چون تیم ها دفاعی بازی می کنند تمرکز ما به هم می خورد و در برابر ضد حملات گل دریافت می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به اینکه تیم صبا مصمم بود که در این بازی از ما امتیاز کسب کند، تصریح کرد: وقتی تیمی بسته بازی می کند روی ضد حملات خودش برنامه ریزی می کند، صبا چون در بازی رفت شکست خورده بود، آمده بود که از این بازی امتیاز بگیرد.

ویسی همچنین در خصوص اعتراض اعضای تیم صبا در طول این بازی نیز گفت: به نظر من پنالتی که به سود ما گرفته شد، ۱۰۰درصد صحیح بود و بازیکن حریف از پشت بازیکن ما را شارژ کرد و در این خصوص داور مرتکب اشتباه نشد ولی با وجود این به نظر من بهتر است کارشناسان در این خصوص اظهار نظر کنند. ضمن اینکه گلی که ما به ثمر رساندیم نیز به هیچ وجه در موقعیت آفساید به ثمر نرسید.

وی در خصوص نحوه قضاوت داور در این میدان گفت: داور این دیدار به نظر من با وجود جوان بودن، قضاوت مناسبی داشت. ضمن اینکه من شش ماه است که به خاطر اعتراض به جباری داور یکی از بازی هایمان، به کمیته اخلاق می روم و می آیم به همین دلیل سعی می کنم درباره داوری حرف نزنم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته بیست و سوم لیگ برتر، تیم های استقلال خوزستان و صبای قم عصر دیروز در استادیوم الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با گل های سیدمهدی سیدصالحی (۶۵)، میثم بائو (۶۸) با نتیجه دو بر صفر به سود آبی پوشان خوزستانی به پایان رسید.

مرجع / مـهـر
برچسب ها: ویسی
:
:
:
آخرین اخبار