تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۸۴۶۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مطالبات کشاورزان شوش پرداخت می شود
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شده است در روزهای آینده مطالبات کشاورزان پرداخت شود

سید راضی نوری افزود: ۴۰ میلیارد تومان به حساب تعاون روستایی استان واریز شده و در روزهای آینده مابقی مطالبات نیز به حساب این واحد پرداخت می شود.

وي توضیح داد: در مجموع باید ۱۱۰ میلیارد تومان به حساب تعاون روستایی استان واریز شود و مسئولان کشوری قول دادند که در روزهای شنبه و یکشنبه همین هفته همه مطالبات کشاورزان واریز شود.

نوری درباره آسیب های وارده به جامعه کشاورزی شوش گفت: همه کشاورزان شوشی مایحتاج خود را به صورت اعتباری یا با پرداخت چک تهیه می کنند.

وی افزود: متاسفانه بسیاری از کشاورزان اخیرا چک هایشان برگشت خورده و اعتبار آنها زیر سئوال رفته. این معضل در درجه نخست جامعه کشاورزی و در مرحله بعدی اقتصاد کل شهرستان را نشانه می گیرد و تبعاتش بعدها مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این در تاریخ ۱۶ بهمن ماه گذشته رئیس جهاد کشاورزی خوزستان خبر داده بود که هفته آینده تمام مطالبات کشاورزان شوش پرداخت می شود که از آن روز تاکنون بیش از یک ماه می گذرد و در مجموع بیش از ۱۲۰ روز است کشاورزان در وضعیت معلق مانده اند.

کشاورزی شغل اول بسیاری از مردم شهرستان شوش است و این تعلل در پرداخت مطالبات تاکنون آسیب هایی را به جامعه کشاورزی این شهرستان در ابعاد مختلف وارد کرده است.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار