تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۸۴۶۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نارضایتی شهروندان از کیلومترها ترافیک در ورودی بندر امام خمینی
صفوف طولانی کامیون ها و تانکرهای حمل سوخت در ورودی بندر امام خمینی بیش از دو ماه است که عبور و مرور را برای مردم سخت کرده است.

یک شهروند ساکن بندر امام خمینی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: قریب به سه ماه است در ورودی های شهر بندر امام خمینی هم ما که بومی هستیم و هم افرادی که رهگذر و مهمان این شهر هستند با معظلی به نام ترافیک سنگین و صف های چند کیلومتری کامیون های ایرانی و تانکرهای حمل سوخت عراقی مواجه هستند.


نارضایتی شهروندان از کیلومترها ترافیک در ورودی بندر امام خمینی

نارضایتی شهروندان از کیلومترها ترافیک در ورودی بندر امام خمینی

نارضایتی شهروندان از کیلومترها ترافیک در ورودی بندر امام خمینی

وی با بیان اینکه چندین ساعت عبور و مرور مختل و باعث یک سری ناهنجاری ها شده که تا کنون مسئولین هیچ توجهی به آن نکرده اند افزود: از آثار سو آن می توان به این موارد اشاره کرد ضمن اینکه وجهه خوبی ندارد باعث شده جان افراد بیماری که انتقال آنها از بندر امام خمینی به شهر های دیگر ضرورت دارد به خطر بیفتد که متاسفانه در روزهای اخیر به همین دلیل شاهد مرگ یکی دو تن از شهروندان عزیز بودیم.

این شهروند خوزستانی اظهار داشت:اول صبح تلاقی عبور و مرور نیروهای شاغل در بندر با توجه به اینکه سه اداره کل گمرک، شیلات و بنادرو کشتیرانی در این منطقه قرار دارد با ماشین های سنگین ساعت ها ترافیک ایجاد می کند به گونه ای که از ساعت 7 صبح  شروع و تا ساعت 10 ادامه دارد و افراد اکثرا با ساعت ها تاخیر به محل کار خود می رسند.در ساعات پایان کار نیز از ساعت 4 تا 6 عصر ترافیک بسیار سنگینی به وجود می آید که بسیار آزار دهنده است.

وی نقطه اصلی و گره ترافیکی را  میدان پلیس راه عنوان کرد و افزود: انتهای آزاد راه خلیج فارس تا فلکه پلیس راه  نقطه اصلی است وقتی مسافرین ماهشهر و اهواز که به بندر امام خمینی می رسند با ماشین های سنگین  تلاقی می کند دیگر توان هضم این ترافیک وجود ندارد. 

این شهروند اظهار داشت: عبور و مرور از سربندر به مجتمع بندری؛ از  اهواز به سر بندر و از سر بندر به ماهشهر را با مشکل مواجه کرده است.

وی با تاکید بر اینکه تنها شهری که سه اداره بزرگ حیاتی و قطب اقتصاد کشور در آن وجود دارد بندر امام خمینی است و با 200 هزار نفر جمعیت موقعیت خاصی در منطقه دارد گفت: مدیران به خاطر شرکت در جلسات شهری و استانی روزانه از این محل عبور می کنند و شاهد این معضل هستند ولی فکری در این خصوص نمی کنند. 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
رسول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
0
6
من تو این ترافیک واقعا 2 ماه پیش گیر افتادم.. دیوانه کننده و خنده داره که تا الان رفع هم نشده.. من رو بگو فکر کرده بودم اونشب اونجا تصادف شده که راه اونجوری بسته بود... واقعا به افتخار مسولین دلسوز کف مرتب لطفااااااااا
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
2
ضمن تشكر از خوز نيوز بدليل پرداختن به اين موضوع

به عنوان يك شهروند شهر بندرامام عاجزانه و خاضعانه درخواست دارم اين معضل را به مسئولين استاني انعكاس داده تا چاره اي براي آن بينديشند ، عليرغم تلاشهاي نصفه و نيمه مسئولين شهري باز هم اين ترافيك همچنان گريبان گير مردم است .
يك فرد بيسواد هم مي داند براي حل كوتاه مدت اين بحران يا بعبارتي ديگر مديريت بحران ترافيك بوجود آمده راه حل هاي كوتاه مدت و بلندمدتي وجود دارد كه يكي از اين راه حل ها به صف كردن اين كاميون ها در حاشيه سمت راست جاده است كه طبق شنيده ها قراردادهايي هم در اين زمينه انجام شده ام در عمل مردم شاهد چنين عملي از سوي مسئولين نيستند . به خدا هر روز مردم ساعتهاي طولاني در اين ترافيك معطل مي شوند و بعضا مسائلي پيش مي آيد كه زيبنده نظام اسلامي و دولت محترم نيست .
:
:
:
آخرین اخبار