تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۸۴۶۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نجات جان مادر باردار از مرگ در منطقه صعب العبور اندیمشک
با تلاش تیم فوریت های پزشکی و کادر درمانی شبکه بهداشت و درمان اندیمشک، مادر باردار در منطقه صعب العبور امام زاده احمد اندیمشک از مرگ نجات یافت
خوزنیوز: با تلاش تیم فوریت های پزشکی و کادر درمانی شبکه بهداشت و درمان اندیمشک، مادر باردار در منطقه صعب العبور امام زاده احمد اندیمشک از مرگ نجات یافت.

به گزارش خوزنیوز؛ رییس مرکز بهداشت شهرستان اندیمشک با اعلام این خبر گفت: این مادر باردار که در منطقه امام زاده احمد بخش الوار گرمسیری اندیمشک دچار درد زایمان شده بود، با اعلام وضعیت وی، سریعا" تیم اعزامی توسط شبکه بهداشت و درمان اندیمشک شامل تکنسین های اورژانس به همراه یک دستگاه آمبولانس فوریت های پزشکی و همچنین پزشک و ماما در این منطقه صعب العبور حاضر شدند و با اقدامات صورت گرفته به لطف خداوند، مادر باردار در همان محل زایمان نمود.

کاظمی افزود: بلافاصله پس از زایمان، مادر مذکور دچار افت شدید فشار خون شد که اقدامات اولیه توسط تیم درمانی اعزامی برای وی انجام و بلافاصله توسط آمبولانس و با تلاش پرسنل فوریتهای پزشکی اندیمشک به بیمارستان امام علی(ع) این شهرستان انتقال داده شد.

وی اظهار داشت: در بیمارستان نیز اقدامات تکمیلی درمانی برای این مادر انجام و خوشبختانه وی از خطر مرگ نجات پیدا کرد و حال عمومی و ی مساعد گزارش شده است.

گفتنی است امام زاده احمد در 120 کیلومتری شهرستان اندیمشک و در منطقه ای کوهستانی و صعب العبور واقع شده است.
:
:
:
آخرین اخبار