تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۸۴۶۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال
بلوار ملاصدرای دزفول به آزادراه وصل می‌شود

شهردار دزفول گفت: بزودی بلوار ملاصدرای دزفول تا کمربندی جنوب این شهر به آزادراه متصل می‌شود.

محمد رضا کرمی‌نژاد اظهار کرد: بزودی بلوار ملاصدرا منشعب از خیابان فردوسی که یکی از شریان‌های مهم منطقه محسوب می‌شود تا کمربندی جنوب به آزادراه متصل می‌شود. 

وی ادامه داد: این بلوار دارای دو باند 11 متری، دویال کندرو و فضای سبز است که جمعا عرض آن به 45 متر می‌رسد. 

شهردار دزفول تصریح کرد: در ابتدای شروع پروژه 3 واحد منزل مسکونی در مسیر انجام کار بود که این امر موجب توقف و بن‌بست پروژه گردید که مصالحه با مالکین صورت گرفت و مسیر بلوار باز شد که با انجام این کار از انتهای ملاصدرا حدود 1800 متر، بلوار ایجاد خواهد شد و این بلوار به کمربندی جنوب متصل خواهد شد. 

 کرمی‌نژاد عنوان کرد: این بلوار می‌تواند به موازات بلوار پارک دولت، بخشی از مشکلات ترافیکی آن منطقه را حل کند و این امر در خصوص روان سازی ترافیک در ایام تعطیل و آخر هفته نقش بسزایی دارد. 

وی افزود: در جلسه شورای تأمین مصوب شده شهرداری دزفول این بلوار را در کمترین زمان ممکن جهت رفع مشکل ترافیکی احداث و به بهره‌برداری برساند و از چهارشنبه هفته گذشته با همکاری کامل مالکین و همچنین ادارات مرتبط این پروژه آغاز شده است، امیدواریم تا پیش از تعطیلات این پروژه را به اتمام برسانیم که البته با توجه به موانع موجود از قبیل عمودهای برق و کانال آب موجود در مسیر، همکاری سایر ادارات را نیز می‌طلبیم. 

شهردار دزفول خاطرنشان کرد: برآورد بودجه این پروژه 40 میلیارد ریال است که این مبلغ از بودجه شهرداری تأمین خواهد شد.

مرجع / فـارس
برچسب ها: دزفول
:
:
:
آخرین اخبار