تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۸۴۶۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت غله منطقه 4 خوزستان خبر داد
اجرای «طرح نظارت ارتقای سطح کیفی نان» ویژه نوروز

مدیرعامل شرکت غله منطقه 4 خوزستان گفت: نظارت ویژه نوروزی از سوی این شرکت به منظور «ارتقای سطح کیفی نان» به مرحله اجرا در آمده است.

سیاوش حسین‌پور اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن نوروز، طرح نظارتی ویژه‌ای از سوی شرکت غله خوزستان به منظور ارتقای سطح کیفی نان به مرحله اجرا درآمده است.

وی افزود: تأمین آرد به منظور تهیه نان با کیفیت و به میزان نیاز واقعی برای مصرف مردم، از جمله وظایفی است که مدیریت این شرکت تحقق آن را از وظایف اصلی خود می‌دانند.

مدیرعامل شرکت غله منطقه 4 خوزستان اضافه کرد: در همین راستا کارشناسان پژوهشکده غلات شرکت غله منطقه 4 خوزستان به منظور سنجش کیفیت نان تولیدی در واحدهای نانوایی سطح استان به ویژه در مرکز استان تلاش دارند تا نان به مراتب با کیفیت و مرغوبیت بیشتری نسبت به گذشته به خصوص در نوروز امسال تحویل مردم دهند.

حسین‌پور گفت: در نمونه‌گیری‌هایی که انجام می‌شود عواملی از قبیل کیفیت آرد مصرفی و کیفیت فرایند پخت نان مورد پایش قرار می‌گیرد و در صورت مشاهده مشکل احتمالی تلاش می‌شود تا با ارائه راهکارهای مقتضی و علمی این مشکلات برطرف شود.

وی یادآور شد: یکی از عوامل اصلی تولید نان کیفی، تولید آرد با کیفیت در کارخانجات آردسازی است که بازرسان این شرکت نظارت مستمر و مداومی بر چرخه تولید آرد در تمام کارخانجات و صنایع تبدیلی استان دارند و در این زمینه به مردم اطمینان خاطر داده می‌شود که آرد تولیدی استان از لحاظ کیفیت دارای جایگاه ممتازی در سطح کشور است.

حسین‌پور در پایان، ضمن اشاره به چگونگی نظارت بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت بر واحدهای نانوایی در سطح استان خاطرنشان کرد: نظارت امری است همگانی و از مردم درخواست داریم تا هر کدام به عنوان یک بازرس عمل کرده و دستگاه‌های ناظر بر نان را همراهی و یاری کنند تا بتوان به نتیجه مطلوب که مورد درخواست همگان است، دست یابیم.

مرجع / فـارس
برچسب ها: نان ، کیفیت نان ، شرکت غله
:
:
:
آخرین اخبار