تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۸۴۶۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان :
۶۰ هزار تابلوی راهنمایی رانندگی در جاده‌های خوزستان نصب شد
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: هزار تابلو راهنمایی رانندگی در جاده‌های استان خوزستان در طول سه ماه گذشته نصب شده است.

منوچهر رحمانی اظهار داشت: 60 هزار تابلو راهنمایی رانندگی در جاده‌های استان خوزستان در طول مدت زمان سه ماه گذشته برای سفرهای نوروزی هموطنان نصب شده است.

وی افزود: 8 هزار کیلومتر از جاده‌های استان نیز خط کشی شده‌اند و 300 کیلومتر آسفالت اضطراری و حفاظتی در این برنامه به جمع جاده‌های خوزستان افزوده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اعتبار این پروژه‌های صورت گرفته را بالغ بر 150 میلیارد ریال عنوان کرد.

وی گفت: 50 اکیپ راهداری در پیچ‌های خطرناک خوزستان مستقر می‌شده و به مبارزه با تصادفات در جاده‌ها می‌پردازد که جمعا افراد این اکیپ‌ها به 300 نفر می‌رسد.

رحمانی اظهار داشت: نیروهای راهداری از آغاز فروردین تا روز 17 فروردین در جاده‌های خوزستان مستقر هستند.

وی در توصیه‌های خود به مسافران نوروزی بیان کرد: امیدوارم که مردم با عملکردن به توصیه‌های مامورین راهنمایی و رانندگی و راهدار‌ها در حفظ سلامت خود و دیگر هموطنان کوشا باشند.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایراندوست
|
France
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
0
2
انشالله که همیشه مردم قوانین را رعایت کنند و امیدوارم سازمانها و ارگانهای متولی خدمت رسانی به مردم یادشون باشه خدمت رسانی در ابتدا حق مردم خوزستان و بعد مسافرین نوروزی است .
نه اینکه ما در کل سال آسفالت و خط کشی و گل کاری و چمن کاری و اورژانس و ... را نمی بینیم تا نزدیک نوروز شدیم سازمانها واسه خدمت رسانی شروع به فعالیت میکنند
:
:
:
آخرین اخبار