تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۸۴۷۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کارگردان مجموعه طنز بفرمایید شام خبر داد
«بفرماییدشام» در خوزستان برنامه می‌سازد

کارگردان مجموعه طنز بفرمایید شام گفت: چهارمین و آخرین قسمت مجموعه «بفرمایید شام» در ایذه کلید خورد.

کورش عالی‌محمودی با اشاره به آغاز تصویربرداری قسمت آخر مجموعه طنز بفرمایید شام اظهار کرد: کار ساخت قسمت ابتدایی این مجموعه با پیشنهاد دانشگاه آزاد اسلامی ایذه، به منزله یک نگاه انتقادی برای مبارزه با تهاجم فرهنگی ماهواره انجام شد که خوشبختانه با استقبال هموطنان و همشهریان همراه بود.

وی با بیان اینکه استقبال از سریال موجب روی آوردن به ساخت قسمت‌های دیگر شد، خاطرنشان کرد: با توجه به لطف و توجه مردم، مجموعه 2 و 3 نیز به کار خوبی تبدیل شد و به پیروی از آن، مجموعه چهارم که سری نهایی است در آینده نزدیک به بازار ارائه خواهد شد.

کارگردان مجموعه طنز بفرمایید شام افزود: این مجموعه با هدف انتقاد از شبکه‌های ماهواره‌ای و اهدافی که در پشت برنامه‌های ظاهرا سرگرم کننده آنها وجود دارد ارائه شده و امیدواریم با تهیه برنامه‌های بهتر موجبات سرگرمی مردم را به‌ وجود آوریم.

عالی‌محمودی با بیان اینکه امیدواریم با تولید این‌گونه برنامه‌ها از توجه مردم به ماهواره‌ها بکاهیم تصریح کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با تولید برنامه‌های شاداب و سازگار با فرهنگ منطقه، از تبلیغ یک فرهنگ بیگانه توسط ماهواره و روی‌ آوردن به آن که هیچ شباهتی به فرهنگ مردم ما ندارد جلوگیری کنیم.

وی افزود: خوشبختانه این مجموعه با اینکه به زبان لری بختیاری تهیه شده است، اما باز هم با استقبال مردم استان‌های دیگر مواجه شده و مخاطبان این مجموعه از استان‌هایی نظیر بوشهر، اصفهان، تهران و... از طریق تلفن و یا فضای مجازی پیگیر کار جدید بوده‌اند.

نویسنده و کارگردان مجموعه طنز بفرمایید شام با اشاره به اینکه قسمت پایانی متفاوت‌تر از سه قسمت قبلی خواهد بود یادآور شد: آنچه که بینندگان این مجموعه به‌عنوان تکمیل کننده 3 قسمت اول در ذهن خود دارند، رخ نخواهد داد و تاثیرات سوئی که شبکه‌های ماهواره‌ای روی مردم می‌گذارند نمایش داده خواهد شد.

وی در ادامه به آغاز مرحله تدوین مجموعه «ششه دالو» اشاره کرد و گفت: مجموعه «ششه دالو» به‌دلیل برخی مشکلات و ناتمام بودن تصویربرداری، بعد از سه سال کامل شد و اینک مرحله تدوین و ارائه شدن جهت بازار را پشت سر می‌گذارد.

عالی‌محمودی ادامه داد: برای مقابله با تهاجم فرهنگی باید خود را تجهیز فرهنگی کنیم و در این راستا باید با انجام دادن کارهای فرهنگی مانند فیلم، کارهایی انجام دهیم که مورد پسند و استقبال بیننده باشد.

وی در این راستا خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم با پدیده تهاجم فرهنگی و گرایش به ماهواره مبارزه کنیم، باید با تولید کارهای داخلی متعدد و مخاطب پسند، به‌ صورت غیرمستقیم وارد صحنه شویم.

این کارگردان ایذه‌ای در پایان با اشاره به تامین هزینه‌ها از منابع شخصی و در خواست همکاری بیشتر از مسئولان شهرستان برای قرار دادن فضا و امکانات افزود: در این مجموعه پیمان شیخ‌زاده، بهنام رضایی، مجتبی خادمی، یحیی محمودی، آذر مقصودی، ناهید موسوی، زهرا همتی و ارشیا شیخ‌زاده به‌عنوان بازیگر ایفای نقش خواهند کرد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار