تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۸۴۷۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نامگذاری امسال نشان از جایگاه رفیع ملت در نظام جمهوری اسلامی دارد
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری را نشان از جایگاه رفیع ملت در نظام جمهوری اسلامی دانست.

عبدالله تمیمی با اشاره به نامگذاری امسال به «دولت و ملت، همدلی و هم زبانی» از سوی مقام معظم رهبری با بیان اینكه این نامگذاری مثل همیشه هوشمندانه و نشان از درایت بالای آیت الله خامنه ای در پیش بینی اوضاع داخلی و بین المللی است، اظهار كرد: نامگذاری امسال بیش از همه نشان دهنده جایگاه رفیع ملت ایران در موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها دارد.

وی افزود: واقعیت این است كه اگر امروز ایران در عرصه های بین المللی و داخلی به یك قدرت غیرقابل انكار تبدیل شده كه در اوج نا امنی های موجود در كشورهای همجوار، ثبات در كشورمان موج می زند، تمام اینها ناشی از وجود ملتی مقاوم، با درك بالا و جهادی است كه تاكنون پای آرمانهای انقلاب اسلامی ایران ایستاده اند و اجازه نداده اند گزندی به كشورمان وارد شود.

تمیمی تصریح كرد: این بار نیز با توجه به مناقشات بین المللی و منطقه ای موجود و همچنین شرایط اقتصادی كشور، دولت برای دستبیابی به موفقیت به خصوص در بحث تحریم ها نیازمند حمایت های مردم است تا بتواند با دست پر در برابر قدرت های زورگویی كه تنها هدفشان منزوی كردن ایران به عنوان ام الغری جهان اسلام، قد علم كند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی عنوان كرد: دولت نیز با افزودن بر تلاش های خود، خدمت به مردم ایران را سرلوحه تمام فعالیت های خود كند و رفاه، آسایش و آرامش را در سال جدید برای آنها به ارمغان بیاورد چرا كه مردم ایران در شرایط مختلف نشان داده اند كه لیاقت داشتن بهترین ها را دارند.

وی با اشاره به این بخش از پیام رهبر معظم انقلاب كه ملت، كارفرمای دولت است، عنوان كرد: دولت باید بداند كه با اعتماد رهبری و ملت است كه می تواند در برابر طوفان هایی كه خواسته یا ناخواسته از سوی قدرت های غربی به ایران تحمیل می شود، ایستادگی كند به همین دلیل امسال نیز دولت می تواند روی حمایت های ملت حساب كند به شرطی كه آنها نیز از آرمانهای مردم ایران كه همان عزت و افتخار اسلامی برای جمهوری اسلامی ایران است كوتاه نیاید و به خصوص در مذاكرات ذره ای از منافع به حق كشورمان كوتاه نیاید.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار