تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۸۴۷۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل تیم سینا صنعت احمدپور ایذه خبر داد;
حضور تیم سینا صنعت ایذه در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور
مدیرعامل تیم سینا صنعت ایذه از حضور این تیم در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور در فصل جدید خبر داد.

علی‌بابا احمدپور امروز با اشاره به اینکه این شهرستان امسال در لیگ برتر کشتی فرنگی نماینده خواهد داشت اظهار کرد: این خبر یک عیدی خوب به همشهریان فهمیم و ورزش دوست ایذه‌ای است.

وی با بیان اینکه شهرستان ایذه در تمام زمینه‌ها دارای ظرفیت‌های فراوانی است، افزود: در کنار ظرفیت‌های بی‌شمار در حوزه‌های علمی، ورزشی، فرهنگی و ... در شهرستان کمک‌های مالی باید برای شکوفایی آنها قرار گیرد تا این داشته‌ها به اوج شکوفایی خود برسد.

مدیرعامل تیم سینا صنعت احمدپور ایذه ادامه داد: جوانان این شهرستان همواره در تمام زمینه‌ها افتخارات زیادی را خلق کرده‌اند و من نیز برای اینکه نقش کوچکی در این موفقیت‌ها ایجاد کنم، تمام تلاش خود را در زمینه حمایت کشتی‌گیران به‌ کار می‌گیرم.

احمدپور با بیان اینکه در تیم ایذه‌ای شرکت کننده در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور اکثرا از جوانان ایذه‌ای استفاده خواهد شد، خاطرنشان کرد: هدف من از حضور این تیم ورزشی در مسابقات تشویق بیشتر جوانان ایذه‌ای به ورزش و به ویژه کشتی و حضور یک تیم ایذه‌ای در سطح یک ورزش کشور است.

وی با بیان اینکه ورزش ایذه با حمایت به افتخارات جهانی دست پیدا خواهد کرد، گفت: برای رسیدن جوانان این شهرستان به سکوهای جهانی، همه مسئولان شهرستان باید با حمایت کردن از ورزشکاران این خطه، با امیدوار کردن و دادن روحیه به آنها، ورزش و نام ایذه را در کشور مطرح کنند.

احمدپور با اشاره به اینکه سه تفر از مربیان کاربلد ایذه‌ای و خوزستانی هدایت این تیم را در لیگ برتر بر عهده خواهند داشت یادآور شد: ملک بویری، حمزه احمدزاده و حمیدرضا حیدری امسال به‌ عنوان مربی در کنار تیم فعالیت خواهند کرد.

این خیر ورزش دوست در پایان با تبریک فرا رسیدن سال نو به همه مردم ایران و شهرستان ایذه اظهار کرد: امیدواریم با همکاری مسئولان شهرستان و حمایت‌های آنها سال 94 جهشی بزرگ در توسعه و ورزش شهرستان ایذه صورت گیرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار